Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Design support services (Франция - Тендер #42825008)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: clermont Auvergne Métropole
Номер конкурса: 42825008
Дата публикации: 16-06-2023
Сумма контракта: 11 805 689 (Российский рубль) Цена оригинальная: 200 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061320230713 12:00Regional or local authorityContract noticeServicesCompetitive procedure with negotiationEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      clermont Auvergne Métropole
      64-66 avenue de l"union Soviétique BP 231
      Clermont Ferrand
      63007
      France
      Telephone: +33 0473983400
      E-mail: service-commande-publique@clermontmetropole.eu
      Fax: +33 0473983625
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://Marchespublics-clermontmetropole.safetender.com
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://Marchespublics-clermontmetropole.safetender.com

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        assistance à maîtrise d"usage pour la requalification des places Delille, Salford et leurs abords

        Reference number: 2023CM-PRI23
      2. Main CPV code:
        79933000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        cf CCTP et programme

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 200 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        79933000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        cf CCTP et Programme

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 200 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 96
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
        Envisaged number of candidates: 3
        Objective criteria for choosing the limited number of candidates:

        cf règlement de la consultation

      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        les compétences demandées pour la mission d"assistant à maîtrise d"usage sont les suivantes : - concertation autour des projets d"aménagement urbain (mandataire) : méthodologie, animation citoyenne et restitution, Idéation, innovation, facilitation, rédaction ; - communication et graphisme - compétences en sociologie urbaine, notamment sensibilité par rapport à la programmation des usages, au vivre ensemble et à la question du genre dans l"espace public

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        les minimum et maximum en valeur de l"accord-cadre à bons de commande sont fixés, pour la durée totale du marché, à : Montant minimum : 50 000 euros HT Montant maximum : 300 000 euros (H.T.).

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Competitive procedure with negotiation
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operatorIn the case of framework agreements, provide justification for any duration exceeding 4 years:

      la durée prévisionnelle du marché est de 8 ans. Au vu de la complexité et de l"ampleur de l"opération et des attentes sur la co-construction et la concertation, le pouvoir adjudicateur devra pouvoir être en mesure de solliciter l"amu pendant toute la durée de réalisation du projet

    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
      Recourse to staged procedure to gradually reduce the number of solutions to be discussed or tenders to be negotiated
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-13
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      la présente consultation est lancée suivant la procédure avec négociation en application de l"article R. 2124-3 3° et des articles R. 2161-12 à R. 2161-20 du Code de la commande publique.Elle se déroulera de la manière suivante : - phase 1 : appel à candidatures - sélection des candidats - phase 2 : consultation des candidats sélectionnés (maximum 3 candidats) - phase 3 : analyse des offres initiales - négociation facultative avec les candidats - phase 4 : remise des offres finales - analyse - décision du pouvoir adjudicateur

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Clermont-Ferrand
        6 Cours Sablon
        Clermont Ferrand
        63000
        France
        Contact person: 63000
        Telephone: +33 0473146100
        Fax: +33 0473146100
        Internet address: http://www.conseil-etat.fr/ta/clermont_ferrand/
      2. Body responsible for mediation procedures
        comité consultatif interrégional de règlement amiable des différends ou litiges relatifs aux marchés publics
        79 cours Charlemagne
        Lyon
        69002
        France
        Contact person: 69002
        Telephone: +33 0345218243
        Fax: +33 0345218243
        Internet address: http://www.economie.gouv.fr/themes/marches_publics/ccra/index.htm
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal administratif de Clermont-Ferrand
        6 Cours Sablon
        Clermont Ferrand
        63000
        France
        Contact person: 63000
        Telephone: +33 0473146100
        Fax: +33 0473146100
        Internet address: http://www.conseil-etat.fr/ta/clermont_ferrand/
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-13

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru