Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Laboratory services (Франция - Тендер #42824720)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: ema/dcssa/daps-ssa
Номер конкурса: 42824720
Дата публикации: 16-06-2023
Сумма контракта: 17 708 533 (Российский рубль) Цена оригинальная: 300 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061220230726 17:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderDefence01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      ema/dcssa/daps-ssa
      tsa 20003
      Fleury-les-Aubrais Cedex
      45404
      France
      Telephone: +33 238607528
      E-mail: Cevat.timar@intradef.gouv.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-publics.gouv.fr
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2321154&orgAcronyme=g7h

    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      Defence
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        acquisition, qualification, installation D"Un système de métrologie, surveillance des entrepôts et enceintes thermostatiques, maintenance et formation, fourniture pièces detachees, accessoires

        Reference number: DAF_2022_000953
      2. Main CPV code:
        71900000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        acquisition, qualification, installation D"Un système de métrologie, de surveillance des entrepôts et enceintes thermostatiques, prestations de maintenance et formation, et fourniture de pièces detachees et accessoires associées, au profit des établissements du service de santé des armées (ssa)

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 300 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        71900000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        poste 1 : 1.1 : Acquisition, installation et qualification d"un système de métrologie au sein des établissements bénéficiaires. 1.2 : Fourniture d"un système de monitoring (Système de supervision et de surveillance visuel et graphique des T°, d"hygrométrie et d"alerte) 1.3 : Prestations de formation utilisateur et formation à la maintenance à l"issue de l"installation, et à la demande en en fonction des besoins des établissements.poste 2 : Prestations d"étalonnage des capteurs sondes / Métrologie par rotation des sondes et certification (Prestations de remplacement préventif des sondes dont le certificat d"étalonnage arrive à échéance). Poste 3 : Prestations de maintenance préventive (3.1) et corrective (3.2) (Prestations de remplacement des sondes défaillantes et fourniture de pièces détachées et accessoires)

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 84
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        voir DCE

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operatorIn the case of framework agreements, provide justification for any duration exceeding 4 years:

      la durée du marché dépasse les 48 mois d"un accord cadre type, en raison de la durée de vie prévisible des équipements et de leur maintenance associées

    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-26
      Local time: 17:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-27
      Local time: 08:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      voir DCE

    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif d"orléans
        28, rue de la Bretonnerie
        Orléans Cedex 1
        45057
        France
        Contact person: 45057
        Telephone: +33 238775900
        E-mail: Greffe.ta-orleans@juradm.fr
        Internet address: http://orleans.tribunal-administratif.fr/
      2. Body responsible for mediation procedures
        dapsa
        tsa 20003
        Fleury-les-Aubrais
        45404
        France
        Contact person: 45404
        Telephone: +33 234085401
        E-mail: Pafs-pme-pmi.contact.fct@intradef.gouv.fr
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        dapsa
        tsa 20003
        Fleury-les-Aubrais
        45404
        France
        Contact person: 45404
        E-mail: Pafs-pme-pmi.contact.fct@intradef.gouv.fr
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    16-06-2023 Coaching services.

    16-06-2023 Administration software package.

    16-06-2023 Special medical building construction work.

    16-06-2023 Electricity.

    16-06-2023 Sewage work.

    16-06-2023 Insurance services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru