Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Cleaning services (Франция - Тендер #39066245)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: ugecam Bretagne Pays de La Loire
Номер конкурса: 39066245
Дата публикации: 08-03-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      ugecam Bretagne Pays de La Loire
      2 chemin du Breil - bP 60075
      Saint-Herblain
      44814
      France
      Telephone: +33 240138224
      E-mail: Secretariat.siege.ug-brpl@ugecam.assurance-maladie.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-publics.gouv.fr/index.php?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2246072&orgAcronyme=s7h
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.AccueilEntreprise

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Organisme de sécurité sociale
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        prestations de service de nettoyage des locaux du CSSR Le Bois Rignoux

        Reference number: 237/2023
      2. Main CPV code:
        90910000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        prestations de service de nettoyage des locaux du CSSR Le Bois Rignoux

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        90910000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        la Pâquelais - 44360 Vigneux de Bretagne

      4. Description of the procurement:

        phase 1 : prestations à effectuer à partir du 4/09/2023 :Les prestations de nettoyage concernent les zones suivantes : - chambres des patients (1619m2)- circulations, escaliers, hall (937m2)phase 2 : prestations à effectuer à compter du 1/01/2024 :- circulations, vestiaires, escaliers, sanitaires, bureaux, plateau technique, salles de réunion...: 1917m2le tableau des surfaces à entretenir est annexé au CCTP

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-09-04
        End: 2024-08-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        le marché est passé pour la période allant du 4/09/2023 au 3/09/2024. Les prestations identifiées en phase 2 débuteront à compter du 1/01/2024. Le marché est ensuite reconductible trois fois pour une durée de 12 mois

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
        Envisaged number of candidates: 5
        Objective criteria for choosing the limited number of candidates:

        il s"agit d"un appel d"offres restreint. Dans un 1er temps, les entreprises doivent faire acte de candidature en transmettant les pièces listées dans le règlement d"appel public à candidatures.Les candidatures seront analysées au regard des critères suivants : - capacités financières- capacités professionnelles et techniques (qualifications, moyens matériels et humains)- pertinence et qualité des référencesle dossier de consultation complet sera remis uniquement aux entreprises admises à présenter une offre

      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        l"Acheteur se réserve la possibilité de passer avec le titulaire des marchés sans mise en concurrence pour des prestations similaires conformément aux dispositions de l"article R2122-7 du Code de la commande publique

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Restricted procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-04-04
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      les candidatures devront être transmises par voie électronique à l"adresse suivante : https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.AccueilEntreprise

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal Judiciaire de Rennes
        cité judiciaire - 7 rue Pierre Abélard - cs73127
        Rennes Cedex
        35031
        France
        Contact person: 35031
        Telephone: +33 299653737
        E-mail: tj2-rennes@justice.fr
        Fax: +33 223448553
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        référé précontractuel (jusqu"à la signature du contrat) et contractuel (à partir de la signature du contrat) tels que prévus aux articles L.1441-1 et suivants du code de procédure civile selon les articles 2 et 11 de l"ordonnance no2009-515 du 7 mai 2009

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        référé précontractuel (jusqu"à la signature du contrat) et contractuel (à partir de la signature du contrat) tels que prévus aux articles L.1441-1 et suivants du code de procédure civile selon les articles 2 et 11 de l"ordonnance no2009-515 du 7 mai 2009

        tribunal Judiciaire de Rennes
        cité judiciaire - 7 rue Pierre Abélard - cs73127
        Rennes Cedex
        35031
        France
        Contact person: 35031
        Telephone: +33 299653737
        E-mail: tj2-rennes@justice.fr
        Fax: +33 223448553
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru