Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Дании


Security, fire-fighting, police and defence equipment (Дания - Тендер #41476813)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Дания (другие тендеры и закупки Дания)
Организатор тендера: Odense Kommune
Номер конкурса: 41476813
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 158 792 251 (Российский рубль) Цена оригинальная: 20 000 000 (Датская крона)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050120230601 10:00Regional or local authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Odense Kommune
      Flakhaven 2
      Odense C
      5000
      Denmark
      E-mail: sigki@odense.dk
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.ethics.dk/ethics/eo#/3a212e9f-031d-43fe-af88-6fa5a84242f5/publicMaterial
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/3a212e9f-031d-43fe-af88-6fa5a84242f5/homepage
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        AIA- og ADK-anlæg - Odense Kommune

      2. Main CPV code:
        35000000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Udbuddet vedrører indkøb af Automatisk Indbrudsalarmanlæg (AIA) og Adgangskontrolanlæg (ADK)

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 20 000 000.00 DKK
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Udbuddet vedrører indkøb af Automatisk Indbrudsalarmanlæg (AIA) og Adgangskontrolanlæg (ADK)

        Aftalen omfatter dels anskaffelse af nye anlæg samt kompatible dele/komponenter til installation, service, reparation og vedligeholdelse. Derudover omfatter aftalen serviceeftersyn, reparationer, vedligeholdelse samt rådgivning til Ordregiver i henhold til tilbudslisten.

        Leverandøren skal således både kunne servicere, vedligeholde og reparere de nye såvel som de eksisterende anlæg.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Kvalitet / Weighting: 20%
        Quality criterion - Name: Bæredygtighed / Weighting: 20%
        Price - Weighting: 60%
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 20 000 000.00 DKK
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Ingen mindstekrav

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Tilbudsgiver skal angive referencer

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Tre (3) referencer i form af aftaler om levering og service af AIA- og/eller ADK-anlæg med en værdi på minimum 1 mio. kr. årligt pr. aftale. Aftalerne må ikke være afsluttet mere end tre (3) år før tilbudsfristen, og de skal have været i drift i minimum seks (6) måneder på datoen for tilbudsfristen. For så vidt angår igangværende aftaler, er det alene omsætning, der er realiseret, som kan medregnes i værdien.

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-01
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DA
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-01
      Local time: 10:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Kontrakten er ikke opdelt i delkontrakter, da Odense Kommune ved én samlet kontrakt minimerer de administrative omkostninger, hvorfor det vurderes økonomisk mest fordelagtigt med en samlet kontrakt.

      Ordregiver vil i dette udbud anvende alle de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelserne, pkt. 8.1.

      Rammeaftalens forventede maksværdi er 26.000.000 DKK

      Afgives tilbud af et konsortium, skal hver konsortiedeltager udfylde ESDP. Se Udbudsbetingelserne, pkt. 8.4.

      Tilbudsgiver kan basere sig på andre enheders formåen. Se Udbudsbetingelserne, pkt.8.5.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Klagenævnet for Udbud
        Toldboden 2
        Viborg
        8800
        Denmark
        Contact person: 8800
        Telephone: +45 72405600
        E-mail: klfu@naevneneshus.dk
        Internet address: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
        Carl Jacobsens Vej 35
        Valby
        2500
        Denmark
        Contact person: 2500
        Telephone: +45 41715000
        E-mail: kfst@kfst.dk
        Internet address: www.kfst.dk
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-01

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Дания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru