Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Хорватии


Teaching equipment (Хорватия - Тендер #49412649)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Хорватия (другие тендеры и закупки Хорватия)
Организатор тендера: POLJOPRIVREDNO-PREHRAMBENA ŠKOLA POŽEGA
Номер конкурса: 49412649
Дата публикации: 20-12-2023
Сумма контракта: 75 937 732 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 286 460 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121520240122 12:00Body governed by public lawContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      POLJOPRIVREDNO-PREHRAMBENA ŠKOLA POŽEGA
      Ratarnička br. 3
      Požega
      34000
      Croatia
      Telephone: +385 34274324
      E-mail: vesna@benefitbiro.hr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2023/S+0F2-0052964
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        OPREMA ZA ŠKOLU PRIJAVITELJA- GRUPA 3.OPREMA ZA HIDROPONSKI UZGOJ

        Reference number: 21/23
      2. Main CPV code:
        39162100
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Opremanje učionica radi provedbe obrazovnih programa- hidroponski uzgoj

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 286 460.08 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        39162100
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Ratarnička 3, Požega

      4. Description of the procurement:

        Opremanje učionice za provedbu obrazovnog programa- hidroponski uzgoj

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: • Trajanje jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka na isporučenoj i instaliranoj opremi / Weighting: 20%
        Price - Weighting: 80%
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 286 460.08 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-03-04
        End: 2024-05-30
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        Projekt „Uspostava Regionalnog centra kompetentnosti Panonika“ UP.03.3.1.04.0009 odobren je za financiranje od strane Europskog socijalnog fonda Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 201

      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-22
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      HR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2024-03-22
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-22
      Local time: 12:00
      Place:

      Ratarnička 3, Požega

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
        Ulica grada Vukovara 23
        Zagreb
        10000
        Croatia
        Contact person: 10000
        Telephone: +385 14559930
        E-mail: dkom@dkom.hr
        Fax: +385 14559933
        Internet address: www.dkom.hr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Žalba se izjavljuje u roku od 10 dana i to od dana:

        1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi

        2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka

        3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije

        4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

        5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Žalba se izjavljuje u roku od 10 dana i to od dana:

        1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi

        2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka

        3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije

        4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

        5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Хорватия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    20-12-2023 Property insurance services.

    20-12-2023 Sound insulation work.

    20-12-2023 Milk and cream.

    20-12-2023 Milk and cream.

    20-12-2023 Technical assistance services.

    20-12-2023 Road-maintenance works.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru