Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Кот-д'Ивуара


Information systems and servers (Кот-д'Ивуар - Тендер #41478349)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Кот-д'Ивуар (другие тендеры и закупки Кот-д'Ивуар)
Организатор тендера: République de Côte d"Ivoire
Номер конкурса: 41478349
Дата публикации: 05-05-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230711 12:30OtherContract noticeSuppliesOpen procedureNot specifiedSubmission for all lotsLowest priceGeneral public servicesAPB02AP
  1. Section I
    1. Name and addresses
      République de Côte d"Ivoire
      Abidjan
      N/A
      Cote DIvoire
      E-mail: Delegation-IVORY-COAST-TENDERS@eeas.europa.eu
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=14284
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      European institution/agency or international organisation
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Fourniture, installation et mise en service des équipements au profit de la Direction Générale des Douanes et de la Direction Générale des Impôts dans le cadre de l"APE

        Reference number: INTPA/ABJ/2023/EA-OP/0072
      2. Main CPV code:
        48800000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Fourniture, installation et mise en service des équipements au profit de la Direction Générale des Douanes et de la Direction Générale des Impôts dans le cadre de la mise en œuvre du Programme d’appui à la mise en œuvre de l’APE (PAPE)

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        48800000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Sub-Saharan Africa, Cote d"Ivoire (Sub-Saharan Africa)

      4. Description of the procurement:

        Fourniture, installation et mise en service des équipements au profit de la Direction Générale des Douanes et de la Direction Générale des Impôts dans le cadre de la mise en œuvre du Programme d’appui à la mise en œuvre de l’APE (PAPE)

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 300
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        Africa, Caribbean and Pacific

      13. Additional information:

        Veuillez consulter les documents du marché disponibles à l’adresse indiquée à la section I.3.

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Veuillez consulter les documents du marché disponibles à l’adresse indiquée à la section I.3.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        La capacité économique et financière exigée du candidat ou soumissionnaire pour l"exécution du marché est exposée en détail dans le document A5f intitulé "Informations complémentaires sur l"avis de marché".

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        La capacité professionnelle et technique exigée du candidat ou soumissionnaire pour l"exécution du marché est exposée en détail dans le document A5f intitulé "Informations complémentaires sur l"avis de marché".

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Veuillez consulter les documents du marché disponibles à l’adresse indiquée à la section I.3.

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-11
      Local time: 12:30
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-18
      Local time: 10:00
      Place:

      Abidjan

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Pour toute information complémentaire, veuillez vous reporter au document A5f intitulé “Informations complémentaires sur l"avis de marché ”.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Veuillez consulter les documents du marché disponibles à l’adresse indiquée à la section I.3.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        General Court of the European Union
        Rue du Fort Niedergrünewald
        Luxembourg
        2925
        Luxembourg
        Contact person: 2925
        Telephone: +352 4303-1
        Internet address: http://curia.europa.eu
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Veuillez consulter les documents du marché disponibles à l’adresse indiquée à la section I.3.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Veuillez consulter les documents du marché disponibles à l’adresse indiquée à la section I.3.


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Кот-д'Ивуар

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru