Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Бельгии


Refuse and waste related services (Бельгия - Тендер #43164853)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Бельгия (другие тендеры и закупки Бельгия)
Организатор тендера: Stadsbestuur Geel
Номер конкурса: 43164853
Дата публикации: 26-06-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062120230808 10:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Stadsbestuur Geel
      Werft 20
      Geel
      2440
      Belgium
      Telephone: +32 14566281
      E-mail: openbarewerkenenverkeer@geel.be
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2169/2P/2022
      Additional information can be obtained from Stadsbestuur Geel
      Werft 20
      Geel
      2440
      Belgium
      Contact person: 2440
      Telephone: +32 14566281
      E-mail: openbarewerkenenverkeer@geel.be
      Internet address(es):
      Main address: www.geel.be
      electronically via: https://eten.publicprocurement.be

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Opslaan en verwerken van aangevoerde ruimingsspecie (grachten-, kolken- en rioolslib) en grondspecie voor een periode van 4 jaar

        Reference number: 2023-315
      2. Main CPV code:
        90500000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Het opslaan en verwerken van aangevoerde ruimingsspecie (grachten-, kolken en rioolslib) en grondspecie die al dan niet na een voorafgaandelijke milieuhygiënische keuring wordt aangebonden op de stort- of verwerkingsplaats.

        Het transport van de te verwerken stoffen naar de verwerkingssite wordt georganiseerd door de stedelijke diensten zelf. De stoffen worden aangeleverd door stedelijke voertuigen of door voertuigen van derden in opdracht van de stad.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Bodem en grachtenslib

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        90500000, 90513000, 90513800, 90522000, 90522400, 90732300
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        stad Geel

      4. Description of the procurement:

        zie II.2.1

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Riool- en kolkenslib en veegvuil

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        90500000, 90513000, 90513800, 90522000, 90522400, 90732300
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        zie II.2.1

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:

      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

        Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

        1. De ondernemer toont aan dat hij maatregelen neemt inzake het milieubeheer van zijn onderneming in het kader van de uitvoering van de opdracht

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        1. De inschrijver is in orde met de milieuwetgeving.

        De inschrijver voegt bij zijn inschrijving:

        a) Een afschrift van zijn milieuvergunningen;

        b) Certificaat Grondreinigingscentrum en Certificaat Centrum voor slibverwijdering

        De inschrijver kan aantonen (via een certificaat) dat hij aangesloten en erkend is door een bodembeheerorganisatie

        c) OVAM-nr. (Registratienummer) waaruit registratie als inzamelaar, afvalstoffenhandelaars -of makelaars voor de afvalstoffen waarvoor een offerte wordt ingediend (EURAL-codes);

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-08
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-12-06
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-08
      Local time: 10:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      2022

    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Zie bestek.

      De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Raad van State
        Wetenschapsstraat 33
        Brussel
        1040
        Belgium
        Contact person: 1040
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Бельгия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru