Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Австрии


Architectural, construction, engineering and inspection services (Австрия - Тендер #49412680)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Австрия (другие тендеры и закупки Австрия)
Организатор тендера: ASFINAG Autobahn- und Schnellstraßen-Finanzierungs-Aktiengesellschaft
Номер конкурса: 49412680
Дата публикации: 20-12-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121520240124 10:00Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      ASFINAG Autobahn- und Schnellstraßen-Finanzierungs-Aktiengesellschaft
      z.H. ASFINAG Bau Management GmbH, Schnirchgasse 17, 1030 Wien
      Wien
      1030
      Austria
      Telephone: +43 5010814257
      E-mail: goran.ljevar@asfinag.at
      Fax: +43 5010814252
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      www.provia.at
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: www.provia.at
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Other activity: Infrastrukturbetreiber
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        A02 Süd Autobahn, INSB UFT Haidach + Reigersdorf + Farchern - Planung und Ausschreibung Freiland und Unterflurtrassen

        Reference number: 110219
      2. Main CPV code:
        71000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Planung und Ausschreibung Freiland und Unterflurtrassen im Bereich A02 INSB UFT Haidach + Reigersdorf + Farchern

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Projektgebiet und Klagenfurt

      4. Description of the procurement:

        Leistungsumfang gegenständlicher Dienstleistung ist die Planung und Ausschreibung der baulichen Maßnahmen für die Generalsanierung der Freilandbereiche und der Unterflurtrassen sowie die Zusammenführung der Leistungspakete „Brückenbau“, „Entwässerung-Freiland“ und „Elektrotechnische und Maschinelle Ausrüstung“ für den Abschnitt AB-Km 299,96 bis AB-Km 305,82 des Projektes A02 Süd Autobahn, INSBT UFT Haidach+Reigersdorf+Farchern.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-03-11
        End: 2028-03-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Gemäß den Bestimmungen des § 365.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        Die vom AG verlangten Nachweise gem. § 80 ff BVergG sind den Ausschreibungsunterlagen zu entnehmen. Auf die Bestimmungen des § 21 BVergG wird ausdrücklich hingewiesen.

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        gemäß Ausschreibungsunterlagen

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Reference to the relevant law, regulation or administrative provision:

        Es wird ausdrücklich auf die Anforderungen der EWR - Architektenverordnung bzw. der EWR - Ingenieurkonsulentenverordnung hingewiesen.

        Contract performance conditions:

        gemäß Ausschreibungsunterlagen

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-24
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-24
      Local time: 10:00
      Place:

      Es ist keine öffentliche Angebotsöffnung vorgesehen.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Die vom AG verlangten Nachweise gem. § 80 ff BVergG sind den Ausschreibungsunterlagen zu entnehmen. Auf die Bestimmungen des § 21 BVergG wird ausdrücklich hingewiesen.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Bundesverwaltungsgericht
        Erdbergstraße 192 - 196
        Wien
        1030
        Austria
        Contact person: 1030
        Telephone: +43 1601490
        E-mail: einlaufstelle@bvwg.gv.at
        Internet address: www.bvwg.gv.at
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Bundesverwaltungsgericht
        Erdbergstraße 192 - 196
        Wien
        1030
        Austria
        Contact person: 1030
        Telephone: +43 1601490
        E-mail: einlaufstelle@bvwg.gv.at
        Internet address: www.bvwg.gv.at
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Австрия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    20-12-2023 Electrical installation work.

    20-12-2023 Information video-tape production.

    20-12-2023 Gravel.

    20-12-2023 Event services.

    20-12-2023 Systems analysis and programming services.

    20-12-2023 Repair and maintenance services of ships.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru