Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Австрии


Engineering design services (Австрия - Тендер #46433276)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Австрия (другие тендеры и закупки Австрия)
Организатор тендера: Tirol Kliniken GmbH
Номер конкурса: 46433276
Дата публикации: 26-09-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023092120231025 12:00Body governed by public lawContract noticeServicesCompetitive procedure with negotiationEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Tirol Kliniken GmbH
      Anichstraße 35
      Innsbruck
      6020
      Austria
      Telephone: +43 5050428715
      E-mail: wolfgang.codemo@tirol-kliniken.at
      Fax: +43 5050428714
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://tirol-kliniken.vemap.com/home/bekannt/anzeigen.html?annID=279
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://tirol-kliniken.vemap.com

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Elektrotechnikplanung und Fachbauaufsicht

      2. Main CPV code:
        71320000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Das Bau- und Investitionsprogramm 2035 der Tirol Kliniken sieht am Areal des LKH Innsbruck die Neuerrichtung einer Infektiologie Station inkl. SIS Einheit sowie ein Laborbereich im Gebäude Innere Medizin Nord in den Geschoßen U1, G0 und G1 vor. Der Auftrag betrifft die elektrotechnische (ET) und fördertechnische (FT) Planung und Fachbauaufsicht.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        71321000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Univ. Klinik Innsbruck

      4. Description of the procurement:

        Das Bau- und Investitionsprogramm 2035 der Tirol Kliniken sieht am Areal des LKH Innsbruck die Neuerrichtung einer Infektiologie Station inkl. SIS Einheit sowie ein Laborbereich im Gebäude Innere Medizin Nord in den Geschoßen U1, G0 und G1 vor. Der Auftrag betrifft die elektrotechnische (ET) und fördertechnische (FT) Planung und Fachbauaufsicht.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 85
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        im Fall längerer Projektlaufzeit

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
        Envisaged minimum number: 2
        Maximum number: 3
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Competitive procedure with negotiation
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
      Recourse to staged procedure to gradually reduce the number of solutions to be discussed or tenders to be negotiated
    4. Information about negotiation:
      The contracting authority reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without conducting negotiations
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-25
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be accepted
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Landesverwaltungsgericht Tirol
        Michael-Gaismair-Straße 1
        Innsbruck
        6020
        Austria
        Contact person: 6020
        Telephone: +43 51290170
        E-mail: post@lvwg-tirol.gv.at
        Fax: +43 5129017741705
        Internet address: http://www.lvwg-tirol.gv.at
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Австрия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru