Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Албании


ITB 141.2025 Provisión, instalación y puesta en marcha Cámara de Refrigeración tipo Contenedor Móvil (Албания - Тендер #68426116)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Албания (другие тендеры и закупки Албания)
Номер конкурса: 68426116
Дата публикации: 10-11-2025
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация

ITB 141.2025 Provisi


Источник закупки

Перейти

Импорт - Экспорт по стране Албания

Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

Экспорт Импорт

Еще тендеры и закупки за эти даты

10-11-2025 Erratum: Amendment to Tender Documents: Bid quotations are hereby invited from suitably qualified and reputable service providers for the construction of a multi-purpose community hall in Ward 32. .

10-11-2025 Erratum: Amendment to Tender Documents: Bid quotations are hereby invited from suitably qualified and reputable service providers for the construction of Canzibe Transport Facility. .

10-11-2025 Bids are hereby invited for the appointment of a panel of professional land surveyors to render land survey services in various properties of the client within the Mpumalanga province for a period of 36 months. .

10-11-2025 Information is hereby requested for condition monitoring system for processing plant part b. Please note this request for information was published late. .

10-11-2025 Bids are hereby invited for establishment of a panel for printing, labelling, packaging and distribution of communication material services to the Client. Scope: The Client requires the services of a panel of service providers with the capacity and resources to print and deliver over 100 tons of paper annually. The service providers must also be able to manage the packaging and labelling of printed materials for distribution to all Client"s offices nationwide. This bid request is for the appointment of a panel of service providers to handle the end-to-end process of printing, packaging, labelling, distribution/couriering of branding and communication products specifically for the Client"s Communication Department. The department is responsible for producing tax-related information products that are distributed nationally to taxpayers and stakeholders through various channels, including media publishers, Client"s branch operations, and Customs and Excise offices nationwide. These communication products include, but are not limited to, press and media inserts, brochures, leaflets, and posters to be distributed to the Client"s branches and ports of entry. Additionally, statutory publications such as the Client"s Annual Report, Tax Statistics, Strategic Plan, and Annual Performance Plan are included. Internal print materials for Client"s staff are also part of the scope, such as the Annual Client"s Calendar, recognition awards items like certificates and trophies, and any ad hoc print requirements as needed. The strategic focus of the tender is to secure bidder(s) that can provide print facilities all-year round including during December when traditionally printer’s shutdown, as print material may be required at the Ports of Entry during the December peak traveller season. The nature of the production of certain material will require the bidder(s) to work over weekends and during the night. .

10-11-2025 Re-advertisement: Quotations are hereby invited for the Catering for Living legacies seminar. Scope: Date: 26 November 2025, Venue: Nelson Mandela Gateway, Number of pax: 80. .





Copyright © 2008-2025, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
которые нужны для статистики посещения ресурса.

Политика обработки персональных данных tenderguru.ru