Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Пакистана


Sindh Flood Emergency Housing Reconstruction Project (Пакистан - Тендер #41930335)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Пакистан (другие тендеры и закупки Пакистан)
Организатор тендера: The World Bank
Номер конкурса: 41930335
Дата публикации: 17-05-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
NOTICE AT-A-GLANCE
  • Project ID

P180008

  • Project Title

Sindh Flood Emergency Housing Reconstruction Project

  • Country

Pakistan

  • Notice No

OP00227615

  • Notice Type

Invitation for Bids

  • Notice Status

Published

  • Borrower Bid Reference

PK-SPHFC-335617-GO-RFQ

  • Procurement Method

Request for Quotations

  • Language of Notice

English

  • Submission Deadline Date/Time

May 16, 2023 17:00

  • Published Date

May 16, 2023

  • CONTACT INFORMATION
  • Organization/Department

Sindh Peoples Housing for Flood Affectees (SPHF) Company

  • Name

Imtiaz Ahmed

  • Address

No 20 Block 7/8, Modern Cooperative Housing Society, Tipu Sultan Road Karachi

  • City
  • Province/State

Pakistan

  • Postal Code
  • Country

Pakistan

  • Phone

+92 99334119

  • Email

procurementspecialist@sphf.gos.pk

  • Website
Details

REQUEST FOR QUOTATION

PROCUREMENT OF OFFICE APPLIANCES/IT, MACHINERY AND COMMUNICATION SYSTEM FOR SPHF

Our Reference: PK-SPHFC-335617-GO-RFQ

Dated: 16 January 2023

1. The Government of Sindh has received credit through EAD, Govt. of Pakistan from the International Development Association towards the cost of Sindh Flood Emergency Housing Reconstruction Project (the Project). Sindh Peoples Housing for Flood Affectees (the Company) is implementing agency of the project. The Company intends to apply a portion of the proceeds of this credit to eligible payments under the Purchase Order/ Contract for which this RFQ is issued.

2. The Company now invites quotations for the Procurement of Office Appliances/IT, Machinery and Communication System and its installation from GST registered reputed firms having previous experience to provide these types of goods. The successful firm must have five years of experience.

3. The brief details of the required items are as under:

S.No

Description

Quantity

IT Equipment/Communication

a.

Laptop

10

b.

Desktop computers with UPS

24

c.

iPAD

03

d.

Photocopier (heavy duty)

01

e.

Photocopier

01

f.

Printer Laser (Black & White)

09

g.

Printer Laser (Color)

01

h.

Scanner

03

i.

Multimedia Projector

01

j.

LED Screen size 75”

01

k.

LED Screen size 55” – 60”

04

l.

CCTV System

01

m.

PABX Intercom System (40 lines)

01

n.

UPS (for PABX and CCTV backup)

01

o.

Telephone sets

40

p.

Internet device (wireless)

08

q.

Voice Recorder

01

r.

Vlogging Camera Compact

01

s.

Microphone Compact, Wireless

01

Appliances/Machinery

a.

Air conditioners (2.5-ton Floor Standing)

03

b.

Air conditioners (1.5-ton Split)

11

c.

Vacuum cleaner

01

d.

Lamps

06

e.

Refrigerators

01

f.

Water Dispensers

04

g.

Power Generators (25 KVA)

01

h.

Oven

01

4. The received quotations will be evaluated as per ‘RFQ’ method of procurement in accordance the World Bank Procurement Regulations for IPF Borrowers dated July 2016 as revised through Fourth Edition, November 2020 available on www.worldbank.org. The acceptable terms and conditions of the lowest, responsive quotation shall be incorporated in the Purchase Order.

5. The supply, installation and commissioning of the required items is to be completed within two weeks after issuance of Purchase Order. The quotation with complete details of firm’s experience, profile and authority letter from the manufacturer/distributor may be addressed and submitted to the Procurement Specialist SPHF on the address below on or before 23 January 2023 during the business hours.

6. All the providers MUST quote ALL the above-mentioned items, in case of failure the quotation shall not be accepted in any condition. The price evaluation will be done based on the total quoted price of the entire package.

7. The quotation must be valid for atleast 30 days from the submission date and the quoted price should include all the applicable local taxes/duties and transportation charges etc.

8. Further information can be obtained at the address below during office hours.

Procurement Specialist – SPHF

procurementspecialist@sphf.gos.pk

Bungalow # 20 Block 7/8, Modern Cooperative Housing Society,

Tipu Sultan Road Karachi


Источник закупки

Перейти

Импорт - Экспорт по стране Пакистан

Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

Экспорт Импорт




Copyright © 2008-2025, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
которые нужны для статистики посещения ресурса.

Политика обработки персональных данных tenderguru.ru