Полные или частичные строительные работы и публичные работы (Грузия - Тендер #60142451) | ||
| ||
Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением: | ||
Страна: Грузия (другие тендеры и закупки Грузия) Организатор тендера: N (N) LP Municipal Infrastructure and Improvement Division Номер конкурса: 60142451 Дата публикации: 23-12-2024 Сумма контракта: 9 415 400 |
||
Тип закупки | Электронный тендер без аукциона(NAT) |
Номер заявки | NAT240025783 |
Статус закупки | Объявлен |
Закупщик | |
Дата объявления закупки | 23.12.2024 16:55 |
Начало приема предложения | 09.01.2025 00:00 |
Истекает срок принятия предложений | 14.01.2025 17:30 |
Предполагаемая цена закупки | 9`415`400.00 GEL |
Заявка должна быть представлена | с учётом НДС |
Категория закупки | 45200000-Полные или частичные строительные работы и публичные работы |
Коды классификатора | |
|
|
Срок подачи | 2026 წლის 10 იანვარის ჩათვლით პერიოდი. |
Дополнительная информация | |
ქ. ბათუმში, იაკობ გოგებაშვილისა და შოთა რუსთაველის ქუჩების
რეაბილიტაციის სამუშაოები (პეტრე მელიქიშვილის ქუჩიდან ივანე
ჯავახიშვილის ქუჩამდე პკ 18+60 - პკ 31+63) (2025-2026 წწ.)
|
|
Количество и объём закупок | იხ. სატენდერო დოკუმენტაცია |
Шаг снижения цены | 94`154.00 GEL |
Размер гарантии | 94`154 GEL |
Срока действия гарантии | 160 День |
Прикреплённая информация о закупке: http://tenders.procurement.gov.ge/public/?go=608401&lang=ru
information related to description of an object of procurement
1.1 name of an object of procurement
1.2 technical parameters of goods / description of services/works (technical project), quantity/volume of an object of procurement
1.3 price list/expense account
1.4 time limits for supplying goods/providing services/performing works
1.5 form and venue for supplying goods/providing services/performing works
1.6 guarantee period for the works to be performed
technical requirements
2.2.1 requirement related to the experience of a tenderer
2.3.1 requirement related to material and technical support of a tenderer
2.4.1 requirement related to the experience of the staff of a tenderer
2.8.1 requirements related to a sub-contractor
2.9 other additional requirements
document(s) verifying adequacy of pricing
4.1.1 requirement related to the document(s) verifying adequacy of pricing
4.1.2 time limits for providing the document(s) verifying adequacy of pricing
guarantee for assurance of contract performance
6.1 guarantees for assurance of contract performance are requested
6.2 guarantees are requested in case of reduction of final value by 20% or more compared to estimated value
6.3 duration of guarantee
6.4 terms and conditions of guarantee
terms of payment
7.2 terms of step by step and/or final payment
7.3 time limits for step by step and/or final payment
draft contract
8.1 draft contract
information about contact person
9.1 identity and personal information of the contact person of the Office of tender committee
additional information/document
10.1 additional information/documents
minutes of tender committee meeting on approving tender terms and conditions
11.1 minutes of tender committee meeting on approving tender terms and conditions