Отделочные строительные работы (Грузия - Тендер #45265109) | ||
| ||
Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением: | ||
Страна: Грузия (другие тендеры и закупки Грузия) Организатор тендера: RUSTAVI CITY MUNICIPALITY Номер конкурса: 45265109 Дата публикации: 21-08-2023 Сумма контракта: 57 445 |
||
Тип закупки | Электронный тендер без аукциона(NAT) |
Номер заявки | NAT230017169 |
Статус закупки | Объявлен |
Закупщик | |
Дата объявления закупки | 21.08.2023 20:29 |
Начало приема предложения | 01.09.2023 00:00 |
Истекает срок принятия предложений | 04.09.2023 13:30 |
Предполагаемая цена закупки | 57`445.00 GEL |
Заявка должна быть представлена | Без НДС |
Категория закупки | 45400000-Отделочные строительные работы |
Коды классификатора | |
|
|
Срок подачи | სამუშაოს შესრულების ვადაა ხელშეკრულების დადებიდან 90 (ოთხმოცდაათი) კალენდარული დღე |
Дополнительная информация | |
ქალაქ რუსთავში, კოსტავას #15 კორპუსის აივნების რეაბილიტაციის და
თოდრიას მე-3 ჩიხის #7 შენობის სარეაბილიტაციო სამუშაოები.
|
|
Количество и объём закупок | იხილეთ სატენდერო დოკუმენტაცია |
Шаг снижения цены | 574.00 GEL |
Размер гарантии | 574 GEL |
Срока действия гарантии | 160 День |
Прикреплённая информация о закупке: http://tenders.procurement.gov.ge/public/?go=531983&lang=ru
information related to description of an object of procurement
1.1 name of an object of procurement
1.2 technical parameters of goods / description of services/works (technical project), quantity/volume of an object of procurement
1.3 price list/expense account
1.4 time limits for supplying goods/providing services/performing works
1.5 form and venue for supplying goods/providing services/performing works
1.6 guarantee period for the works to be performed
technical requirements
2.2.1 requirement related to the experience of a tenderer
2.5.1 requirement related to the time limits for supplying goods/providing services/performing works (timeline)
2.7.1 requirement related to licensing, standards, accreditation, conformity of quality and other documentation
2.8.1 requirements related to a sub-contractor
2.9 other additional requirements
document(s) verifying adequacy of pricing
4.1.1 requirement related to the document(s) verifying adequacy of pricing
4.1.2 time limits for providing the document(s) verifying adequacy of pricing
terms of payment
7.1.1 amount of the sum to be paid in advance and terms for its payment
7.2 terms of step by step and/or final payment
7.3 time limits for step by step and/or final payment
draft contract
8.1 draft contract
information about contact person
9.1 identity and personal information of the contact person of the Office of tender committee
additional information/document
10.1 additional information/documents