Полные или частичные строительные работы и публичные работы (Грузия - Тендер #37939977) | ||
| ||
Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением: | ||
Страна: Грузия (другие тендеры и закупки Грузия) Организатор тендера: CITY HALL OF TELAVI MUNICIPALITY Номер конкурса: 37939977 Дата публикации: 30-01-2023 Сумма контракта: 535 141 |
||
Тип закупки | Электронный тендер без аукциона(NAT) |
Номер заявки | NAT230001828 |
Статус закупки | Объявлен |
Закупщик | |
Дата объявления закупки | 30.01.2023 12:12 |
Начало приема предложения | 17.02.2023 00:00 |
Истекает срок принятия предложений | 22.02.2023 12:00 |
Предполагаемая цена закупки | 535`141.00 GEL |
Заявка должна быть представлена | с учётом НДС |
Категория закупки | 45200000-Полные или частичные строительные работы и публичные работы |
Коды классификатора | |
|
|
Срок подачи | 90 კალენდარული დღე ხელშეკრულების დადებიდან |
Дополнительная информация | |
ქ. თელავში ნინოშვილის ქუჩის რეაბილიტაციის სამუშაოების შესყიდვა.
|
|
Количество и объём закупок | იხ. სატენდერო დოკუმენტაცია |
Шаг снижения цены | 5`000.00 GEL |
Размер гарантии | 5`351 GEL |
Срока действия гарантии | 160 День |
Прикреплённая информация о закупке: http://tenders.procurement.gov.ge/public/?go=500432&lang=ru
information related to description of an object of procurement
1.1 name of an object of procurement
1.2 technical parameters of goods / description of services/works (technical project), quantity/volume of an object of procurement
1.3 price list/expense account
1.4 time limits for supplying goods/providing services/performing works
1.5 form and venue for supplying goods/providing services/performing works
1.6 guarantee period for the works to be performed
technical requirements
2.2.1 requirement related to the experience of a tenderer
2.4.1 requirement related to the experience of the staff of a tenderer
2.5.1 requirement related to the time limits for supplying goods/providing services/performing works (timeline)
2.7.1 requirement related to licensing, standards, accreditation, conformity of quality and other documentation
2.8.1 requirements related to a sub-contractor
2.9 other additional requirements
document(s) verifying adequacy of pricing
4.1.1 requirement related to the document(s) verifying adequacy of pricing
4.1.2 time limits for providing the document(s) verifying adequacy of pricing
document(s) showing registration/legal data
5.1.2 for a legal entity
5.1.3 for an individual entrepreneur
5.1.4 for a physical entit
5.1.5 for a partnership
5.1.6 for a non-resident
5.1.7 for a representation/branch
guarantee for assurance of contract performance
6.1 guarantees for assurance of contract performance are requested
6.2 guarantees are requested in case of reduction of final value by 20% or more compared to estimated value
6.3 duration of guarantee
6.4 terms and conditions of guarantee
terms of payment
7.1.1 amount of the sum to be paid in advance and terms for its payment
7.2 terms of step by step and/or final payment
7.3 time limits for step by step and/or final payment
draft contract
8.1 draft contract
information about contact person
9.1 identity and personal information of the contact person of the Office of tender committee
additional information/document
10.1 additional information/documents