Телефон: 8-800-555-89-39
  • Информация
Главная страница Иностранные тендеры по странам Тендеры Великобритании (Англия, Шотландия, Уэльс)

Public utilities

Поделиться
Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:
ХОЧУ ВЫИГРЫВАТЬ ТЕНДЕРЫ
Страна: Великобритания (Англия, Шотландия, Уэльс) (другие тендеры и закупки Великобритания (Англия, Шотландия, Уэльс))
Организатор тендера: Offshore Renewable Energy Catapult
Номер конкурса: 5165920
Дата публикации: 19-06-2019
Источник тендера: Единая система закупок Европейского союза

Кратко о нас и о том что мы публикуем

Самая полная база государственных и коммерческих тендеров (всего 74747905 тендеров + 48008 новых)
Количество источников тендеров (всего 45582 источников + 6 новых)
Победители тендеров: ежедневная рассылка, заключенные контракты, прогнозы победителей (всего 63043135 победителей и участников тендеров + 19409 новых)
Поставщики и заказчики, учавствующие в закупках
Планы закупок, заключенные контракты, имущественные торги
Закупки стран мира (всего 13016611 тендеров + 12590 новых)

  1. Section I
    1. Name and addresses
      Offshore Renewable Energy Catapult
      Inovo, 121 George Street
      Glasgow
      G1 1RD
      United Kingdom
      Telephone: +44 3330041418
      E-mail: procurement@ore.catapult.org.uk
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      www.procontract.due-north.com
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: www.procontract.due-north.com

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Other activity: Technology Innovation and Research
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Electricity and Gas Supply Brokerage Service Framework Agreement

        Reference number: DN404933
      2. Main CPV code:
        65000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        The buying authorities have a requirement for the provision of electricity and gas brokerage services. It is the intention to appoint three (3) suitably qualified and experienced independent energy brokers to this framework to work closely with the individual buying authorities to provide a reliable, ethical, honest and transparent service to fully support the management of their electricity and mains gas supply requirements throughout the UK.

        The Authority reserves the right to appoint fewer or more than this number if deemed to be in the best interests of the buying authorities.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        The buying authorities have a requirement for the provision of electricity and gas brokerage services. It is the intention to appoint three (3) suitably qualified and experienced independent energy brokers to this framework to work closely with the individual buying authorities to provide a reliable, ethical, honest and transparent service to fully support the management of their electricity and mains gas supply requirements throughout the UK.

        The Authority reserves the right to appoint fewer or more than this number if deemed to be in the best interests of the buying authorities.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2019-10-01
        End: 2023-09-30
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: yes
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with several operatorsEnvisaged maximum number of participants to the framework agreement: 3
      In the case of framework agreements, provide justification for any duration exceeding 4 years:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2019-07-19
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      EN
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2019-07-19
      Local time: 12:15
      Place:

      Tenders will be opened at Inovo, 121 George Street, Glasgow. G1 1RD.

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Tenders will be opened by two (2) ORE Catapult employees from the Procurement Dept.

  • Section VI
  1. Information about recurrence
    This is a recurrent procurement: no
  2. Information about electronic workflows
  3. Additional information

    Tenders will be opened by two (2) ORE Catapult employees from the Procurement Dept.

  4. Procedures for review
    1. Review body
      Offshore Renewable Energy Catapult
      Glasgow
      United Kingdom
      Internet address: https://www.ore.catapult.org.uk
    2. Body responsible for mediation procedures
      Offshore Renewable Energy Catapult
      Glasgow
      United Kingdom
      Internet address: https://catapult.org.uk/catapult-centres/
    3. Review procedure
    4. Service from which information about the review procedure may be obtained

  5. Date of dispatch of this notice
    2019-06-18

Источник: только для платных аккаунтов

Как участвовать и выигрывать в тендерах международных компаний

Примите участие во втором уникальный семинаре, который состоится 20.11.19 с 10-00 до 18-00 по адресу: Москва, Ленинградский проспект, д.37, корп.9 (отель Аэростар 4*).

Откройте для себя новые рынки реализации ваших товаров, работ и услуг. Станьте поставщиком международных компаний с представительствами в России... таких как Mc'Donalds, Volkswagen, X5 Retail Group, Deutsche Bank, BP...
Уникальный семинар "Как участвовать в тендерах международных компаний... И выигрывать в них..."
состоится 17.04.19 с 10-00 до 18-00 по адресу: Москва, Ленинградский проспект, д.37, корп.9 (отель Аэростар 4*).

Цель тренинга и ожидаемые результаты:

Как выиграть тендер крупной западной компании: стратегия и тактика.
Достижение понимания, как работает закупочная процедура в иностранной компании.
Факторы успеха, что нужно, чтобы выиграть?

Оформление документов для тендера.
Необходимая документация или какой пакет документов всегда нужно иметь под рукой.
Выработка алгоритма действий, необходимого для подачи документации на тендер.

Понимание, как вести переговоры в рамках тендерной процедуры в большом концерне.
Как общаться с закупщиками и что им нужно знать о вас, а что – нет?
Тактика общения с отделом закупок.

Что нужно, чтобы финализировать сделку?
Пошаговый алгоритм действий

Ведущий семинара - Михаил Финкельштейн - руководитель тренинговой и консалтинговой компании с 20-летним практическим опытом построения структуры и работы отделов продаж зарубежных компаний. Бизнес-тренер международного уровня. Входит в рейтинг 100 топ-тренеров в Европе.

подробнее о семинаре...


Оформить заявку




Copyright © 2008-2019, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.


Недавно мы открыли страницы соцсетях!
Присоединяйтесь и следите за новостями:
facebook vk.com twitter instagram
Наш новый канал в Telegram https://t.me/tenderguru_ru
Политика обработки персональных данных tenderguru.ru
нашли ошибку или неточность на странице?