Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Medical analysis services (примерный перевод: медицинские услуги анализа) (Испания - Тендер #2554490)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Servicio de Salud de las Islas Baleares
Номер конкурса: 2554490
Дата публикации: 14-12-2017
Сумма контракта: 22 666 922 (Российский рубль) Цена оригинальная: 384 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I. Contracting authority
    1. Name, addresses and contact point(s)
      Servicio de Salud de las Islas Baleares
      C/ Reina Esclaramunda, 9
      Palma de Mallorca
      07003
      Spain
      Contact point(s): 07003
      Telephone: +34 971175920
      E-mail: departamentocontratacion@ibsalut.es
      Fax: +34 971170082
      Internet address(es):
      General address: https://contrataciondelestado.es
      Further information can be obtained from:
      Further information can be obtained from: The above mentioned contact point(s)
      Specifications and additional documents (including documents for competitive dialogue and a dynamic purchasing system) can be obtained from:
      Specifications and additional documents (including documents for competitive dialogue and a dynamic purchasing system) can be obtained from: The above mentioned contact point(s)
      Tenders or requests to participate must be sent to:
      Tenders or requests to participate must be sent to: The above mentioned contact point(s)
    2. Type of the contracting authority
      Body governed by public law
    3. Main activity
      Health
    4. Contract award on behalf of other contracting authorities
      The contracting authority is purchasing on behalf of other contracting authorities: no
  2. Section II. Object of the contract
    1. Description
      1. Title attributed to the contract by the contracting authority

        Acuerdo marco de selección de proveedores para la prestación del servicio de test multigénico para pacientes de cáncer de mama localizado para la valoración pronóstica y predictiva terapéutica

      2. Type of contract and location of works, place of delivery or of performance
        Services
      3. Information about a public contract, a framework agreement or a dynamic purchasing system (DPS)
        The notice involves the establishment of a framework agreement
      4. Information on framework agreement
        Framework agreement with several operators
        Number: 10
        Duration of the framework agreement
        Duration in years: 2
      5. Short description of the contract or purchase(s)

        Acuerdo marco de selección de proveedores para la prestación del servicio de test multigénico para pacientes de cáncer de mama localizado para la valoración pronóstica y predictiva terapéutica.

      6. Common procurement vocabulary (CPV):
        85148000
      7. Information about Government Procurement Agreement (GPA):
      8. Lots:
        This contract is divided into lots: yes
        one or more lots
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
    2. Quantity or scope of the contract:
      1. Total quantity or scope:
        Estimated value excluding VAT
        384 000.00 EUR
      2. Information about options:
        Options: no
      3. Information about renewals:
        This contract is subject to renewal: no
    3. Duration of the contract or time limit for completion
      in months: 24 (from the award of the contract)
  3. Section III. Legal, economic, financial and technical information
    1. Conditions relating to the contract
      1. Deposits and guarantees required
      2. Main financing conditions and payment arrangements and/or reference to the relevant provisions governing them
      3. Legal form to be taken by the group of economic operators to whom the contract is to be awarded
      4. Other particular conditions
    2. Conditions for participation
      1. Personal situation of economic operators, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers
      2. Economic and financial ability
        Information and formalities necessary for evaluating if the requirements are met:

        Criterios de selección indicados en los Pliegos.

      3. Technical capacity
        Information and formalities necessary for evaluating if the requirements are met:

        Criterios de selección indicados en los Pliegos.

      4. Information about reserved contracts
    3. Conditions specific to services contracts
      1. Information about a particular profession
      2. Staff responsible for the execution of the service
  4. Section IV. Procedure
    1. Type of procedure
      1. Type of procedure
        Open
      2. Limitations on the number of operators who will be invited to tender or to participate
      3. Reduction of the number of operators during the negotiation or dialogue
    2. Award criteria
      1. Award criteria
      2. Information about electronic auction
    3. Administrative information
      1. File reference number attributed by the contracting authority

        SSCC AM 292/17

      2. Previous publication(s) concerning the same contract
      3. Conditions for obtaining specifications and additional documents or descriptive document
      4. Time limit for receipt of tenders or requests to participate
        22.01.2018 14:00
      5. Date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates
      6. Language(s) in which tenders or requests to participate may be drawn up
        Spain
      7. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender
        Duration in months: 2 (from the date stated for receipt of tender)
      8. Conditions for opening of tenders
        Place:

  5. Section VI. Complementary information
    1. Information about recurrence
    2. Information about European Union funds
    3. Additional information
    4. Procedures for appeal
      1. Body responsible for appeal procedures
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avenida General Perón, 38, 8ª planta
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact point(s): 28020
        Telephone: +34 913491319
        Fax: +34 913491441
      2. Lodging of appeals
      3. Service from which information about the lodging of appeals may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      11.12.2017

Источник закупки

Перейти

Импорт - Экспорт по стране Испания

Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

Экспорт Импорт




Copyright © 2008-2024, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
которые нужны для статистики посещения ресурса.

Политика обработки персональных данных tenderguru.ru