Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Словакии


Software support services (примерный перевод: Услуги по поддержке программного обеспечения) (Словакия - Тендер #5162099)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Словакия (другие тендеры и закупки Словакия)
Организатор тендера: Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Номер конкурса: 5162099
Дата публикации: 18-06-2019
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
18/06/2019    S115    - - Services - Modification of a contract/concession during its term - Negotiated procedure without a call for competition 

Slovakia-Bratislava: Software support services

2019/S 115-283714

Modification notice

Modification of a contract/concession during its term

Legal Basis:

Directive 2014/25/EU

Section I: Contracting authority/entity

I.1)Name and addresses
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
31364501
Klemensova 8
Bratislava-mestská časť Staré Mesto
813 61
Slovakia
Contact person: Ing. Michal Šimek
Telephone: +421 220292247
E-mail: simek.michal@zsr.sk
Fax: +421 2220297131
NUTS code: SK010

Internet address(es):

Main address: http://www.zsr.sk

Section II: Object

II.1)Scope of the procurement
II.1.1)Title:

Poskytovanie podpory a údržby prevádzky systému SAP a rozvoja produktov SAP

Reference number: 1297/2015
II.1.2)Main CPV code
72261000
II.1.3)Type of contract
Services
II.2)Description
II.2.1)Title:
Lot No: Poskytovanie podpory a údržby prevádzky systému SAP a rozvoja produktov SAP
II.2.2)Additional CPV code(s)
72600000
72262000
72266000
II.2.3)Place of performance
NUTS code: SK0
Main site or place of performance:

ŽSR, Klemensova 8, 813 61 Bratislava, SLOVENSKÁ REPUBLIKA a príslušné pracoviská v rámci celého územia SR

II.2.4)Description of the procurement at the time of conclusion of the contract:

Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania podpory a údržby prevádzky systému SAP, (všeobecných modulov SAP ECC, neštandardných pre obstarávateľa vytvorených modulov SAP a implementovaných produktov SAP), v oblasti poradenských služieb a informačnej podpory, v oblasti rozvoja a vývoja produktov SAP, vrátane údržby rozhraní s prevádzkovanými aplikáciami mimo SAP.

II.2.7)Duration of the contract, framework agreement, dynamic purchasing system or concession
Duration in months: 32
II.2.13)Information about European Union funds
The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no

Section IV: Procedure

IV.2)Administrative information
IV.2.1)Contract award notice concerning this contract
Notice number in the OJ S: 2016/S 202-365513

Section V: Award of contract/concession

Contract No: Zmluva o podpore a údržbe prevádzky systému SAP č. 1100060188/2016/5400/025
V.2)Award of contract/concession
V.2.1)Date of conclusion of the contract/concession award decision:
11/10/2016
V.2.2)Information about tenders
The contract/concession has been awarded to a group of economic operators: no
V.2.3)Name and address of the contractor/concessionaire
Tory Consulting, a.s.
36174777
Slovenskej jednoty 10
Košice
040 01
Slovakia
E-mail: majercinova@toryconsulting.sk
NUTS code: SK04
The contractor/concessionaire is an SME: yes
V.2.4)Information on value of the contract/lot/concession (at the time of conclusion of the contract;excluding VAT)
Total value of the procurement: 3 935 000.00 EUR

Section VI: Complementary information

VI.3)Additional information:
VI.4)Procedures for review
VI.4.1)Review body
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.Box 98
Bratislava
820 05
Slovakia
Telephone: +421 250264176
Fax: +421 250264219

Internet address: http://www.uvo.gov.sk

VI.4.2)Body responsible for mediation procedures
VI.4.3)Review procedure
VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.Box 98
Bratislava
820 05
Slovakia
Telephone: +421 250264176
Fax: +421 250264219

Internet address: http://www.uvo.gov.sk

VI.5)Date of dispatch of this notice:
13/06/2019

Section VII: Modifications to the contract/concession

VII.1)Description of the procurement after the modifications
VII.1.1)Main CPV code
72261000
VII.1.2)Additional CPV code(s)
72600000
72262000
72266000
VII.1.3)Place of performance
NUTS code: SK0
VII.1.4)Description of the procurement:

Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania podpory a údržby prevádzky systému SAP, (všeobecných modulov SAP ECC, neštandardných pre obstarávateľa vytvorených modulov SAP a implementovaných produktov SAP), v oblasti poradenských služieb a informačnej podpory, v oblasti rozvoja a vývoja produktov SAP, vrátane údržby rozhraní s prevádzkovanými aplikáciami mimo SAP.

VII.1.5)Duration of the contract, framework agreement, dynamic purchasing system or concession
Duration in months: 34
VII.1.6)Information on value of the contract/lot/concession (excluding VAT)
Total value of the contract/lot/concession: 3 935 000.00 EUR
VII.1.7)Name and address of the contractor/concessionaire
Tory Consulting, a.s.
36174777
Slovenskej jednoty 10
Košice
040 01
Slovakia
E-mail: majercinova@toryconsulting.sk
NUTS code: SK04
The contractor/concessionaire is an SME: yes
VII.2)Information about modifications
VII.2.1)Description of the modifications
Nature and extent of the modifications (with indication of possible earlier changes to the contract):

Opis úprav:

— Úprava doby trvania zmluvy.

Predmetom dodatku č. 4 je predĺženie doby platnosti zmluvy do 15.7.2019.

VII.2.2)Reasons for modification
Need for additional works, services or supplies by the original contractor/concessionaire (Art. 43(1)(b) of Directive 2014/23/EU, Art. 72(1)(b) of Directive 2014/24/EU, Art. 89(1)(b) of Directive 2014/25/EU)
Description of the economic or technical reasons and the inconvenience or duplication of cost preventing a change of contractor:

V zmysle zákona o verejnom obstarávaní možno zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania ak v zmysle § 18 ods. 1 písm. b) spôsobí obstarávateľovi významné ťažkosti alebo podstatnú duplicitu nákladov. Predĺženie platnosti zmluvy z dôvodu zabezpečenia poskytovania služieb technickej podpory pri prevádzkovaní systému SAP ŽSR (hotline, riešenie incidentov a problémov, požiadaviek a malých zmien zadefinovaných v zmluve), poskytovanie rozvoja a vývoja produktov SAP podľa špecifických požiadaviek obstarávateľa (analýza, návrh, implementácia, testovanie a nasadenie rozširujúcej funkcionality v prostredí SAP), poskytovania poradenských služieb a informačnej podpory. Poskytovaná služba zabezpečí produktívnu prevádzku podľa požiadaviek obstarávateľa. Uvedenými zmenami sa nemení charakter zmluvy.

VII.2.3)Increase in price
Updated total contract value before the modifications (taking into account possible earlier contract modifications and price adaptions and, in the case of Directive 2014/23/EU, average inflation in the Member State concerned)
Value excluding VAT: 3 935 000.00 EUR
Total contract value after the modifications
Value excluding VAT: 3 935 000.00 EUR

Источник закупки

Перейти

Импорт - Экспорт по стране Словакия

Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

Экспорт Импорт




Copyright © 2008-2024, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
которые нужны для статистики посещения ресурса.

Политика обработки персональных данных tenderguru.ru