Телефон: 8-800-555-89-39
  • Информация
Главная страница Иностранные тендеры по странам Тендеры Сербии

EIB - Procurement of equipment for BioSense Institute in Novi Sad

Поделиться
Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:
ХОЧУ ВЫИГРЫВАТЬ ТЕНДЕРЫ
Страна: Сербия (другие тендеры и закупки Сербия)
Номер конкурса: 5422436
Дата публикации: 13-08-2019
Источник тендера: Единая система закупок Европейского союза
Осталось 14 дней

Кратко о нас и о том что мы публикуем

Самая полная база государственных и коммерческих тендеров (всего 72356276 тендеров + 47354 новых)
Количество источников тендеров (всего 44532 источников + 33 новых)
Победители тендеров: ежедневная рассылка, заключенные контракты, прогнозы победителей (всего 61811200 победителей и участников тендеров + 10878 новых)
Поставщики и заказчики, учавствующие в закупках
Планы закупок, заключенные контракты, имущественные торги
Закупки стран мира (всего 12475991 тендеров + 8356 новых)

On the basis of the Clause 3.7.14 of the Guide to procurement by the European Investment Bank and in accordance with the law on the ratification of the financial contract (Research and Development in the Public Sector) signed between the Republic of Serbia and the European Investment Bank FI N. 25.497 (RS) (‘Official Gazette of the Republic of Serbia’, No 5/10), the conclusions of the Government of the Republic of Serbia No: 05 48-5555/2016 dated 13.6.2016 and No: 05 48-1/2017 dated 4.1.2017 and the legislature of the Republic of Serbia

Publication reference: Procurement notice: 2019/S 004-004468, Official Journal of the European Union date 7.1.2019

Borrower: The Government of the Republic of Serbia, Public Investment Management Office, Ministry of Education, Science and Technological Development as the Project promoter

Name of the Project: Public Sector Research and Development. Sub-project: Creation of centres of excellence in priority research fields; energy efficiency, environmental protection and climate change, materials science and nano sciences, agriculture and food, biomedicine and information and communication technologies

Reference of the Bank’s financing: Public procurement is financed with a loan from the financial contract (Research and Development in the Public Sector) signed between the Republic of Serbia and the European Investment Bank FI N. 25.497 (RS) (‘Official Gazette of the Republic of Serbia’, No 5/10)

Subject of the procurement: Procurement of Equipment for BioSense Institute in Novi Sad, Serbia, Lot 1 — Laser Micro Pattern Generator, Lot 2 — Atmospheric Diagnostics, Lot 3 — Ellipsometer, Lot 4 — Material Characterization, Lot 5 — Surface Profiler, Lot 6 — Mask Aligner Upgrade, Lot 7 — Portable Mass Spectrometer, Lot 8 — Biosystems, Lot 9 — Electrical Measurements, Lot 10 — Sensor Fabrication and Characterization No: IOP/22- 2018/RD.

Purchaser: Public Investment Management Office, Nemanjina 11, 11000 Belgrade, THE REPUBLIC OF SERBIA

Estimated value of the procurement:

The total estimated value of the procurement is: 1 116 800,00 EUR excluded VAT

Lot 1: Laser Micro Pattern Generator: 158 000,00 EUR excluded VAT;

Lot 2: Atmospheric Diagnostics: 156 500,00 EUR excluded VAT;

Lot 3: Ellipsometer: 145 000,00 EUR excluded VAT;

Lot 4: Material Characterization: 169 000,00 EUR excluded VAT;

Lot 5: Surface Profiler: 69 000,00 EUR excluded VAT;

Lot 6: Mask Aligner Upgrade: 53 500,00 EUR excluded VAT;

Lot 7: Portable Mass Spectrometer: 45 000,00 EUR excluded VAT;

Lot 8: Biosystems: 123 000,00 EUR excluded VAT;

Lot 9: Electrical Measurements: 89 500,00 excluded VAT;

Lot 10: Sensor Fabrication and Characterization: 108 300,00 EUR excluded VAT.

Type of procedure: International open procedure, pursuant to the Article 7. Paragraph 1. Clause 2.a) Law on public procurement (‘Official Gazette of RS’, number 124/12, 14/15 and 68/15), and the rules of the European Investment Bank (EIB) on the selection of the procurement procedures described in the Guide to Procurement for projects financed by the EIB, Item 3.7. International Procurement Procedures, based on decision on initiation of the public procurement procedure number: 404-02-131/2018-01 as of 28.12.2018 for procurement No IOP/22-2018/RD.

Number of tenders received:

Lot 1: Laser Micro Pattern Generator: 1 (Tenderer: MICROTECH Srl, Cortile Sampolo9, Palermo, 90143 ITALIA);

Lot 2: Atmospheric Diagnostics: 1 (Tenderer: PLAIR SA, Chemin des Aulx 18, 1228 Plan-les-ouates, SWITZERLAND);

Lot 3: Ellipsometer: 1 (Tenderer: KRUG International Ltd. Malta, Ogranak Krug Beograd, ul. Deset avijatičara 2А, 11050 Belgrade);

Lot 4: Material Characterization: 1 (Tenderer: MC Labor doo Belgrade, ul. Omladinskih brigada 26/2, 11070 Novi Belgrade, SERBIA);

Lot 5: Surface Profiler: 1 (Tenderer: Labena, ul. Bulevar Zorana Đinđića 123g, lokal 4, 11000 Belgrade);

Lot 6: Mask Aligner Upgrade: no bids were submitted;

Lot 7: Portable Mass Spectrometer: 1 (Tenderer: ESS Ltd, GeneSys House, Denton Drive, Northwich, Cheshire CW9 7LU, Great Britain);

Lot 8: Biosystems: no bid were submitted;

Lot 9: Electrical Measurements: 1 (Tenderer: IBIS-INSTRUMENTS doо, ul. Tošin bunar 272, 11070 Belgrade, SERBIA);

Lot 10: Sensor Fabrication and Characterization: 1 (Tenderer: 1 NL Novo Lab doo, Ul. Primorska 22, 11000 Belgrade).

Purchaser’s number of the contract and the value of the contract:

Number and Name of the lot: Lot 4 — Material Characterization

Purchaser’s number of the contract: 404-02-131/2018-01

Value of the contract (excluding VAT and Custom Duties on import): 168 845,00 EUR

Name, address and nationality of successful tenderer, and date of the contract award:

Number and name of the lot: Lot 4 — Material Characterization

Date of contract award: 10.7.2019

Successful tenderer: MC Labor d.o.o. Beograd, Omladinskih brigada 26/2, 11070 Beograd-Novi Beograd, REPUBLIC OF SERBIA

Registration number: 20084375

Duration of contract:

Delivery period will commence on the date of the advance payment. If the bidder does not require an advance payment implementation period will commence at the entry into force of the Contract Agreement (signing of the contract and submission of the Performance Guarantee): 8 (eight) weeks.

Purchaser’s right to vary quantities at time of award:

Percentage for quantity increase or decrease: the purchaser reserves the right to vary quantities specified in the bid by +/- 100 % at the time of contract performing. The total value of the supplies may not, as a result of the variation rise or fall by more than 25 % of the original financial offer in the bid. The unit prices quoted in the bid shall be used.

Cancelling of the public procurement procedure for:

Public procurement procedure for:

Lot 1: Laser Micro Pattern Generator;

Lot 3: Ellipsometer;

Lot 5: Surface Profiler;

Lot 6: Mask Aligner Upgrade;

Lot 7: Portable Mass Spectrometer;

Lot 8: Biosystems;

Lot 9: Electrical Measurements; and

Lot 10: Sensor Fabrication and Characterization.

Is cancelled since there is no lowest evaluated and substantially responsive bid qualified to perform the contract satisfactorily.

Note: For Lot 2, Tenderer PLAIR SA, Chemin des Aulx 18, 1228 Plan-les-Ouates, SWITZERLAND, submitted appeal against the decision on contract award and the cancellation of procurement procedure, and procedure for the rights protection is conducted before Republic Commission for Protection of Rights in Public Procurement Procedures.

When the procedure for the rights protection is completed, the purchaser will publish the notification with the appropriate content.

Date of dispatch of this notice: 15.7.2019.


Источник: только для платных аккаунтов

Как участвовать и выигрывать в тендерах международных компаний

Примите участие во втором уникальный семинаре, который состоится 20.11.19 с 10-00 до 18-00 по адресу: Москва, Ленинградский проспект, д.37, корп.9 (отель Аэростар 4*).

Откройте для себя новые рынки реализации ваших товаров, работ и услуг. Станьте поставщиком международных компаний с представительствами в России... таких как Mc'Donalds, Volkswagen, X5 Retail Group, Deutsche Bank, BP...
Уникальный семинар "Как участвовать в тендерах международных компаний... И выигрывать в них..."
состоится 17.04.19 с 10-00 до 18-00 по адресу: Москва, Ленинградский проспект, д.37, корп.9 (отель Аэростар 4*).

Цель тренинга и ожидаемые результаты:

Как выиграть тендер крупной западной компании: стратегия и тактика.
Достижение понимания, как работает закупочная процедура в иностранной компании.
Факторы успеха, что нужно, чтобы выиграть?

Оформление документов для тендера.
Необходимая документация или какой пакет документов всегда нужно иметь под рукой.
Выработка алгоритма действий, необходимого для подачи документации на тендер.

Понимание, как вести переговоры в рамках тендерной процедуры в большом концерне.
Как общаться с закупщиками и что им нужно знать о вас, а что – нет?
Тактика общения с отделом закупок.

Что нужно, чтобы финализировать сделку?
Пошаговый алгоритм действий

Ведущий семинара - Михаил Финкельштейн - руководитель тренинговой и консалтинговой компании с 20-летним практическим опытом построения структуры и работы отделов продаж зарубежных компаний. Бизнес-тренер международного уровня. Входит в рейтинг 100 топ-тренеров в Европе.

подробнее о семинаре...


Оформить заявку




Copyright © 2008-2019, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.


Недавно мы открыли страницы соцсетях!
Присоединяйтесь и следите за новостями:
facebook vk.com twitter instagram
Наш новый канал в Telegram https://t.me/tenderguru_ru
Политика обработки персональных данных tenderguru.ru
нашли ошибку или неточность на странице?