Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Филиппин


G-2017-635 Supply and Delivery of Printed Materials, City Treasury Mngt. Office (примерный перевод: G-2017-635 Поставка и доставка печатных материалов, Город казначейство Mngt. Офис) (Филиппины - Тендер #1953465)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Филиппины (другие тендеры и закупки Филиппины)
Организатор тендера: CITY OF CALAMBA, LAGUNA
Номер конкурса: 1953465
Дата публикации: 17-08-2017
Сумма контракта: 668 361 (Российский рубль) Цена оригинальная: 654 720 (Филиппинское песо)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
Bid Notice Abstract
Notice for Negotiated Procurement
Reference Number 4717616
Procuring Entity CITY OF CALAMBA, LAGUNA
Title G-2017-635 Supply and Delivery of Printed Materials, City Treasury Mngt. Office
Area of Delivery Laguna Printable Version
Solicitation Number: G-2017-635
Trade Agreement: Implementing Rules and Regulations
Procurement Mode: Negotiated Procurement - Small Value Procurement (Sec. 53.9)
Classification: Goods
Category: Printing Services
Approved Budget for the Contract: PHP 654,720.00
Delivery Period: 30 Day/s
Client Agency:
Contact Person: Jayson D Pundano
BAC Secretariat
Bacnotan Drive, Brgy. Real
Calamba City
Laguna
Philippines 4027
63-49-5456789
63-49-5456789
jpundano08@yahoo.com
Status

Active

Associated Components Order
Bid Supplements 0
Document Request List 0
Date Published 18-Aug-2017
Last Updated / Time 18-Aug-2017 12:00 AM
Closing Date / Time 25-Aug-2017 10:00 AM
Description
1. The City Government of Calamba through the General Fund intends to apply the sum of Php 654,720.00 being the Approved Budget for the Contract (ABC) to payments under the contract for G-2017-635/Supply and Delivery of Printed Materials, City Treasury Mngt. Office/City of Calamba.

2. The City Government of Calamba is now inviting eligible suppliers to submit quotation(s) for the above stated procurement. Delivery of the GOODS is required to be completed within thirty (30) calendar day/s.

3. The procurement will be conducted through the Alternative Method of Procurement, specifically Negotiated Procurement, as provided for under Section 53.9 of the Implementing Rules and Regulations (IRR) of R.A 9184.

4. The Quotation(s) including the appropriate documentary requirements shall be submitted to the BAC Secretariat on or before 9:00 A.M. on Aug. 25, 2017 and will be opened at 10:00 A.M. on Aug. 25, 2017 at the BAC Office, LG-25, Calamba City Hall.

5. The HOPE of the City Government of Calamba reserves the right to reject any and all bids, to declare a failure of bidding, or not award the contract at any time prior to contract award, in accordance with Section 41 of R.A 9184 and its IRR without thereby incurring any liability to the affected bidder or bidders.


GREGORIA J. ALCANTARA
City Budget Officer
BAC Chairman
Line Items
Item No. Product/Service Name Description Quantity UOM Budget (PHP)
1 Printed Materials Supply and Delivery 1 Lot 654,720.00

Created by Jayson D Pundano
Date Created 08-Aug-2017


The PhilGEPS team is not responsible for any typographical errors or misinformation presented in the system. PhilGEPS only displays information provided for by its clients, and any queries regarding the postings should be directed to the contact person/s of the concerned party.


Источник закупки

Перейти

Импорт - Экспорт по стране Филиппины

Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

Экспорт Импорт




Copyright © 2008-2024, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
которые нужны для статистики посещения ресурса.

Политика обработки персональных данных tenderguru.ru