Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Cleaning and sanitation services (примерный перевод: Очистка и санитарные услуги) (Нидерланды - Тендер #6387630)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Stichting Maatvast Haarlemmermeer
Номер конкурса: 6387630
Дата публикации: 22-01-2020
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Stichting Maatvast Haarlemmermeer
      Raadhuisplein 5 Cultuurgebou
      Hoofddorp
      2132 TZ
      Netherlands
      Telephone: +31 235674356
      E-mail: info@maatvast.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/tenderned-web/aankondiging/detail/publicatie/akid/a7ea72ecee9b3bcc30f538a4208f093c
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.tenderned.nl/tenderned-web/aankondiging/detail/publicatie/akid/a7ea72ecee9b3bcc30f538a4208f093c
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Housing and community amenities
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Schoonmaak dienstverlening dorps- en buurthuizen

        Reference number: 001064
      2. Main CPV code:
        90900000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        De opdracht betreft het schoonmaken van alle locaties van Maatvast voor een geraamde omvang van 5 300 uur exclusief periodieke werkzaamheden.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        90919200, 90911000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Haarlemmermeer

      4. Description of the procurement:

        5 300 uur exclusief periodieke werkzaamheden.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Verbinden / Weighting: 25
        Quality criterion - Name: Inzet medewerkers met afstand tot arbeidsmarkt / Weighting: 25
        Quality criterion - Name: Maatschappelijke kansen / Weighting: 15
        Quality criterion - Name: Flexibiliteit / Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 25
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2020-08-01
        End: 2024-07-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        De overeenkomst wordt aangegaan voor een periode van vier (4) jaar met 3 maal een verlengingsoptie van 1 jaar.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Opdrachtgever kan op dit moment niet inschatten wat de financiële impact is van de onderstaande dienstverlening en zal na gunning met opdrachtnemer vaststellen of deze dienstverlening binnen de overeenkomst ondergebracht kan worden.

        — Handdoeken, theedoeken en schoonmaakdoeken wassen,

        — Sanitaire apparatuur en verbruiksmiddelen.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        — Geen crimineel verleden,

        — Uniform Europees aanbestedingsdocument,

        — Inschrijving in nationale Beroeps-/Handelsregister,

        — Gedragsverklaring aanbesteden,

        — Verklaring van de belastingdienst.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        — Financiële en economische draagkracht.

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        — Referentieopdrachten,

        — Kwaliteitssysteem.

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Restricted procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2020-02-24
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
      Date: 2020-03-13
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Noord-Holland
        Haarlem
        Netherlands
        Telephone: +31 883616100
        E-mail: info@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2020-01-17

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru