Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Люксембурга


Joinery work (Люксембург - Тендер #5573220)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Люксембург (другие тендеры и закупки Люксембург)
Организатор тендера: Administration des bâtiments publics
Номер конкурса: 5573220
Дата публикации: 16-09-2019
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Administration des bâtiments publics
      10, rue du Saint-Esprit
      Luxembourg
      L-1475
      Luxembourg
      Telephone: +352 4619191
      E-mail: soumissions@bp.etat.lu
      Fax: +352 461919555
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://pmp.b2g.etat.lu/?page=entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&refConsultation=18590&orgAcronyme=t5y
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://pmp.b2g.etat.lu/?page=entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&refConsultation=18590&orgAcronyme=t5y
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Travaux de menuiserie intérieure bois à exécuter dans l’intérêt de la construction du lycée technique agricole à Gilsdorf

        Reference number: 1901483
      2. Main CPV code:
        45421000
      3. Type of contract:
        Works
      4. Short description:

        Travaux de portes et cloisons vitrées bois, de mobilier bois sur mesure, de tablettes de fenêtre et de plan de travail, de garde-corps plein bois, de cloisons séparatives sanitaires, de casiers de vestiaires, de cloisons acoustiques et de faux-plafonds suspendus acoustiques. Type du bâtiment: nouveau lycée 800 étudiants.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        45421000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Gilsdorf.

      4. Description of the procurement:

        Travaux de portes et cloisons vitrées bois, de mobilier bois sur mesure, de tablettes de fenêtre et de plan de travail, de garde-corps plein bois, de cloisons séparatives sanitaires, de casiers de vestiaires, de cloisons acoustiques et de faux-plafonds suspendus acoustiques. Type du bâtiment: nouveau lycée 800 étudiants:

        — cloisons vitrées bois avec porte simple stratifiée: env. 250 m2 (80 pces),

        — bloc-porte bois massif + porte pleines stratifiée: env. 15 pces,

        — huisseries enveloppante + portes pleines stratifiées: env. 160 pces,

        — ensemble cloison/mobilier de séparation classe/couloir: env. 760 ml,

        — armoires fermées et garde-robes ouvertes: env. 40 pces,

        — ensemble mobilier kitchenette: 5 pces,

        — casier de vestiaires: env. 720 pces,

        — tablettes de fenêtre saillantes + doublage sous allège: env. 830 ml,

        — plan de travail: env. 740 ml,

        — garde-corps plein bois: env. 400 ml,

        — panneaux muraux en bois acoustiques: env. 1 700 m2,

        — cloisons acoustiques décoratives: env. 900 m2,

        — cloison antichoc pour salle de sports: env. 250 m2,

        — faux-plafonds suspends acoustiques en lamelles MDF perforées plaqué bois: env. 500 m2,

        — faux-plafonds acoustiques fixe en bois ajourés: env. 300 m2.

        La durée des travaux est de 135 jours ouvrables avec un début des travaux prévu au 1er trimestre 2020.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 135
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2019-10-21
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR, DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2019-10-21
      Local time: 10:00
      Place:

      Les offres sont obligatoirement et exclusivement à remettre via le portail des marchés publics avant la date et l"heure fixées pour l"ouverture.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Toutes les conditions de participation sont indiquées dans les documents de soumissions. Les documents de soumission peuvent être retirés via le portail des marchés publics (www.pmp.lu). La remise électronique est obligatoire. Les offres sont obligatoirement et exclusivement à remettre via le portail des marchés publics avant la date et l"heure fixées pour l"ouverture. Les offres sont à remettre via le portail des marchés publics (www.pmp.lu).

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal administratif
        Luxembourg
        Luxembourg
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2019-09-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Люксембург

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru