Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Люксембурга


Insurance services (примерный перевод: Страховые услуги) (Люксембург - Тендер #4291351)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Люксембург (другие тендеры и закупки Люксембург)
Организатор тендера: Fonds du Logement
Номер конкурса: 4291351
Дата публикации: 12-12-2018
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Fonds du Logement
      52, boulevard Marcel Cahen
      Luxembourg
      1311
      Luxembourg
      Telephone: +352 262644821
      E-mail: joelle.wagener@fondsdulogement.lu
      Fax: +352 26296317
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://pmp.b2g.etat.lu/?page=entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&refConsultation=17005&orgAcronyme=t5y
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://pmp.b2g.etat.lu/?page=entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&refConsultation=17005&orgAcronyme=t5y
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Housing and community amenities
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Assurances du fonds du logement

        Reference number: 1801836
      2. Main CPV code:
        66510000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Assurances du fonds du logement:

        — assurance multirisques bâtiments (Lot 1),

        — assurance responsabilité civile (Lot 2),

        — assurance casco voyage de service (Lot 3),

        — assurance des véhicules automoteurs (Lot 4),

        — assurance tout risques chantier (Lot 5),

        — assurance responsabilité civil décennale/biennale (Lot 6).

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        66510000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Assurances du fonds du logement:

        — assurance multirisques bâtiments (Lot 1),

        — assurance responsabilité civile (Lot 2),

        — assurance casco voyage de service (Lot 3),

        — assurance des véhicules automoteurs (Lot 4),

        — assurance tout risques chantier (Lot 5),

        — assurance responsabilité civil décennale/biennale (Lot 6).

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Modalité(s) et procédure(s) proposées pour la gestion des dossiers et sinistres par le soumissionnaire / Weighting: 30
        Price - Weighting: 70 %
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Le marché est conclu pour une période d"1 an à compter de la désignation du ou des titulaire(s) du marché avec possibilité de tacite(s) prorogation(s) par périodes respectives d"1 an, étant entendu que la durée totale du marché ne pourra excéder 3 ans, périodes de prorogation comprises.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: yes
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2019-01-10
      Local time: 15:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2019-01-10
      Local time: 15:00
      Place:

      Fonds du Logement — 52, Boulevard Marcel CahenL-1311 Luxembourg — Tél: +352 2626-44821 — Fax: +352 2629-6317 — courriel: soumissions@fondsdulogement.lu

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Toutes les conditions de participation sont indiquées dans les dossiers de soumissions.

      Les documents de soumission peuvent être retirés via le portail des marchés publics (www.pmp.lu).

      La remise électronique est obligatoire. Fonds du Logement — 52, boulevard Marcel Cahen L-1311 Luxembourg — Tél: +352 2626-44821 — Fax: +352 2629-6317 — courriel: soumissions@fondsdulogement.lu.

      Les offres sont à remettre via le portail des marchés publics conformément à la législation et à la réglementation sur les marchés publics avant les dates et heures fixées pour l"ouverture.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal administratif
        Luxembourg
        Luxembourg
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2018-12-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Люксембург

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru