Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Люксембурга


Systems and technical consultancy services (примерный перевод: Услуги в области системного и консультационного обслуживания) (Люксембург - Тендер #3424762)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Люксембург (другие тендеры и закупки Люксембург)
Организатор тендера: Centre des technologies de l"information de l"État
Номер конкурса: 3424762
Дата публикации: 13-06-2018
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Centre des technologies de l"information de l"État
      1,rue Mercier
      Luxembourg
      2144
      Luxembourg
      Telephone: +352 24781695
      E-mail: guy.wetzel@ctie.etat.lu
      Fax: +352 24781750
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://pmp.b2g.etat.lu/?page=entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&refConsultation=16032&orgAcronyme=t5y
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        AMO projets MyGuichet de l"État luxembourgeois


        Reference number: 1800875
      2. Main CPV code:
        72220000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Assistance au CTIE pour les travaux de conception, spécification, modélisation et assistance à la maîtrise d"ouvrage dans la cadre du portefeuille de projets liés au guichet transactionnel (MyGuichet) pour le compte de ses différents clients.


      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        one lot onlyMaximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 2
    2. Description
      1. Title:

        AMO MyGuichet Lot 1


        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        72222300
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        AMO MyGuichet Lot 1.


      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        En application de l’article 43 (1) c) de la loi du 8.4.2018 sur les marchés publics, le marché conclu en vertu du présent cahier des charges pourra être prolongé pour des projets MyGuichet non encore identifiés lors de l’établissement du présent cahier des charges. Les modifications pourront être effectuées jusqu’à concurrence d’un montant de 50 % du coût de la valeur du marché initial.


      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        AMO MyGuichet Lot 2


        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        72222300
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        AMO MyGuichet Lot 2.


      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:

      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        En application de l’article 43 (1) c) de la loi du 8.4.2018 sur les marchés publics, le marché conclu en vertu du présent cahier des charges pourra être prolongé pour des projets MyGuichet non encore identifiés lors de l’établissement du présent cahier des charges. Les modifications pourront être effectuées jusqu’à concurrence d’un montant de 50 % du coût de la valeur du marché initial.


      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2018-07-12
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2018-07-12
      Local time: 12:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Le dossier de procédure ouverte peut être téléchargé gratuitement sur le site: www.pmp.lu/ Centre des technologies de l"information de l"État, 11, rue Notre-Dame, 2240 Luxembourg. Les offres sont à déposer selon les dispositions du point 2.9 du cahier des charges.


    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal administratif
        Luxembourg
        Luxembourg
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2018-06-11

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Люксембург

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru