Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Люксембурга


Prefabricated buildings (примерный перевод: Сборные здания) (Люксембург - Тендер #2999524)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Люксембург (другие тендеры и закупки Люксембург)
Организатор тендера: Ville d"Esch-sur-Alzette
Номер конкурса: 2999524
Дата публикации: 16-03-2018
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Ville d"Esch-sur-Alzette
      Hôtel de Ville
      Esch-sur-Alzette
      L-4002
      Luxembourg
      Telephone: +352 27543621
      E-mail: marc.lukas@villeesch.lu
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://pmp.b2g.etat.lu/?page=entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&refConsultation=15542&orgAcronyme=t5y
      Additional information can be obtained from the abovementioned address
      Ville d"Esch-sur-Alzette
      Boîte postale 145
      Esch-sur-Alzette
      L-4002
      Luxembourg
      Contact person: L-4002
      E-mail: marc.lukas@villeesch.lu
      Internet address(es):
      Main address: http://www.esch.lu
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Administration communale
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Construction d‘1 annexe pour 1 Centre médico-social provisoire «Contact Esch», en modules préfabriqués, à Esch-sur-Alzette


        Reference number: 1800390
      2. Main CPV code:
        44211000
      3. Type of contract:
        Works
      4. Short description:

        — livraison d"1 annexe clé en mains construite en modules préfabriqués et pré-équipés, suivant plans et descriptif,

        — travaux de clos et couverts (en construction préfabriquée),

        — travaux d"installations techniques,

        — travaux d"électricité BT et CF,

        — travaux HVAC et sanitaires,

        — travaux de parachèvement:

        —— surface brute env. 240 m2 (env. 36 x 6,50 m),

        —— volume brut env. 1 100 m3.

        Planning prévu pour les travaux: printemps à automne 2018.


      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        44211000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Le Centre médico-social sera construit au 130, rue de Luxembourg à Esch-sur-Alzette. Le terrain destiné à recevoir le nouveau bâtiment est quasiment plat. Le nouveau bâtiment se trouvera sur une limite de propriété et sera accolé raccordé à une maison existante. L’annexe comprend des salles de rencontre et de consommation, une infirmerie, ainsi que des locaux secondaires: locaux sanitaires, locaux de stockage, locaux techniques. L’annexe dispose d’un seul niveau (rez-de-chaussée).

        — livraison d"1 annexe clé en mains construite en modules préfabriqués et pré-équipés, suivant plans et descriptif,

        — travaux de clos et couverts (en construction préfabriquée),

        — travaux d"installations techniques,

        — travaux d"électricité BT et CF,

        — travaux HVAC et sanitaires,

        — travaux de parachèvement:

        —— surface brute env. 240 m2 (env. 36 x 6,50 m),

        —— volume brut env. 1 100 m3.

        Planning prévu pour les travaux: printemps à automne 2018.


      5. Award criteria:
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 80
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Effectif minimum en personnel de l"opérateur économique occupé dans le métier concerné: 25.

        Nombre minimal de références pour des ouvrages analogues et de même nature: 3.


      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2018-04-30
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE, FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2018-04-30
      Local time: 10:00
      Place:

      Ville d"Esch-sur-Alzette, Hôtel de Ville, service secrétariat (1er étage).


  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Les bordereaux et cahiers des charges relatifs aux travaux repris ci-dessus sont à la disposition des intéressés sur le portail des marchés publics à l"adresse: www.marches.public.lu avis nº 1800390. Les documents de soumission peuvent y être téléchargés jusqu"à 7 jours avant la date fixée pour la remise des soumissions. Administration communale d"Esch-sur-Alzette, Hôtel de Ville, place de l"Hôtel de Ville, L-4138 Esch-sur-Alzette, service secrétariat (1er étage) Les offres portant l"inscription «soumission pour…» sont à remettre à l"adresse prévue pour l"ouverture de la soumission conformément à la législation et à la réglementation sur les marchés publics avant les date et heure fixées pour l"ouverture.


    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal administratif
        Luxembourg
        Luxembourg
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2018-03-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Люксембург

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru