Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Люксембурга


Office and computing machinery, equipment and supplies except furniture and software packages (примерный перевод: Офисная и вычислительная техника, оборудование и материалы за исключением мебели и пакетов программ) (Люксембург - Тендер #2530739)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Люксембург (другие тендеры и закупки Люксембург)
Организатор тендера: Université du Luxembourg
Номер конкурса: 2530739
Дата публикации: 09-12-2017
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Université du Luxembourg
      2 avenue de l"Université
      Esch-sur-Alzette
      4365
      Luxembourg
      E-mail: rfp.170025@uni.lu
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://pmp.b2g.etat.lu/?page=entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&refConsultation=15048&orgAcronyme=t5y
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Other activity: Enseignement et recherche
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        RFP 170025-1 — Accord-cadre pour la fourniture d"équipement informatique de bureau Mac Os.


        Reference number: 1701764
      2. Main CPV code:
        30000000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Le présent marché a pour objet l"acquisition, la livraison et la maintenance de matériel informatique de type Mac OS:

        — portables et ultraportables,

        — all-in-one,

        — tablette iPad.


      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        30000000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Le présent marché a pour objet l"acquisition, la livraison et la maintenance de matériel informatique de type Mac OS:

        — portables et ultraportables,

        — all-in-one,

        — tablette iPad.


      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2018-01-19
      Local time: 11:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2018-01-19
      Local time: 11:00
      Place:

      L"ouverture de la soumission aura lieu dans les bureaux de l"Université du Luxembourg à Belval: maison du savoir — 2 avenue de l"Université, L-4365 Esch-sur-Alzette — Entrée côté tour — Étage 14.


  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Les documents de soumission sont au format électronique et sont téléchargeables après enregistrement sur le site officiel des marchés publics luxembourgeois à l"adresse suivante: https://pmp.b2g.etat.lu/?page=entreprise.EntrepriseHome

      Aucun dossier de soumission ne sera envoyé individuellement.

      L"ouverture de la soumission aura lieu dans les bureaux de l"Université du Luxembourg à Belval: maison du savoir — 2 avenue de l"Université, L-4365 Esch-sur-Alzette — Entrée côté tour — Étage 14.

      Les dossiers de soumissions dûment remplis par les soumissionnaires sont à remettre au pouvoir adjudicateur avant la date et l"heure fixées pour l"ouverture des offres. Le soumissionnaire remettra un original sur papier paraphé daté et signé, une copie papier et une copie électronique (CRD/DVD-ROM, clé USB) de l"ensemble des pièces constituant son offre.

      La langue du dossier est le français.


    4. Procedures for review
      1. Review body
        Commission des soumissions
        Luxembourg
        Luxembourg
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2017-12-05

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Люксембург

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru