Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Лихтенштейна


Specialist agricultural or forestry machinery (примерный перевод: Специализированная сельскохозяйственная или лесохозяйственная техника) (Лихтенштейн - Тендер #3330077)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Лихтенштейн (другие тендеры и закупки Лихтенштейн)
Организатор тендера: Gemeinde Eschen
Номер конкурса: 3330077
Дата публикации: 24-05-2018
Сумма контракта: 15 937 680 (Российский рубль) Цена оригинальная: 270 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gemeinde Eschen
      St. Martins Ring 2
      Eschen
      9492
      Liechtenstein
      Telephone: +423 3775012
      E-mail: philipp.suhner@eschen.li
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://www.eschen.li
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Lieferung eines Forstknickschleppers in 4-Radausführung


      2. Main CPV code:
        16600000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Lieferung eines Forstknickschleppers in 4-Radausführung.


      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 270 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Siehe Auftragsunterlagen.


      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 270 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2018-09-05
        End: 2018-12-21
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        Siehe Auftragsunterlagen.


  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Siehe Auftragsunterlagen.


      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Siehe Auftragsunterlagen.


      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2018-07-05
      Local time: 17:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2018-07-05
      Local time: 17:00
      Place:

      Gemeindeverwaltung Eschen, St. Martins-Ring 2, 9492 Eschen.


      Information about authorised persons and opening procedure:

      Nicht öffentliche Offertöffnung.


  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic payment will be used
    3. Additional information

      Siehe Auftragsunterlagen.


    4. Procedures for review
      1. Review body
        Beschwerdekommission für Verwaltungsangelegenheiten
        Vaduz
        Liechtenstein
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2018-05-22

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Лихтенштейн

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru