Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Латвии


Cleaning services (примерный перевод: Услуги по уборке) (Латвия - Тендер #3155018)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Латвия (другие тендеры и закупки Латвия)
Организатор тендера: Ogres novada pašvaldība
Номер конкурса: 3155018
Дата публикации: 18-04-2018
Сумма контракта: 14 881 071 (Российский рубль) Цена оригинальная: 252 100 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Ogres novada pašvaldība
      Brīvības iela 33
      Ogre
      LV-5001
      Latvia
      Telephone: +371 65071160/+371 65071170
      E-mail: ogredome@ogresnovads.lv
      Fax: +371 65071161
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Telpu uzkopšanas pakalpojumi Ogres novada pašvaldības izglītības iestādēs


        Reference number: ONP 2018/18
      2. Main CPV code:
        90910000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Telpu uzkopšanas pakalpojumi Ogres novada pašvaldības izglītības iestādēs (Ogres Valsts ģimnāzijā un Ogres sākumskolā).


      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 252 100.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        90910000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Meža pr. 14, Meža pr. 14/1 un Suntažu iela 2, Ogre.


      4. Description of the procurement:

        Telpu uzkopšanas pakalpojumi Ogres novada pašvaldības izglītības iestādēs (Ogres Valsts ģimnāzijā un Ogres sākumskolā).


      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 80
        Cost criterion - Weighting: 15
        Cost criterion - Weighting: 5
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 252 100.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Saskaņā ar nolikumā noteiktajām prasībām.


      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Saskaņā ar nolikumā noteiktajām prasībām.


      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2018-05-17
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      LV
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2018-05-17
      Local time: 10:00
      Place:

      https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier


  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Ja piedāvājuma nodrošinājums tiek iesniegts atklāta konkursa 1.6.2.2. punktā noteiktajā kārtībā, tad pretendentam jānodrošina piedāvājuma nodrošinājuma oriģināla iesniegšana līdz 2018. gada 17. maijam, plkst. 10.00 Ogres novada pašvaldības Juridiskajā nodaļā, 212. kabinetā, Brīvības ielā 33, Ogrē, LV- 5001.


    4. Procedures for review
      1. Review body
        Iepirkumu uzraudzības birojs
        Eksporta iela 6
        Rīga
        Latvia
        Telephone: +371 67326719
        E-mail: pasts@iub.gov.lv
        Fax: +371 67326720
        Internet address: http://www.iub.gov.lv
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Iepirkumu uzraudzības birojs
        Eksporta iela 6
        Rīga
        LV-1010
        Latvia
        Contact person: LV-1010
        Telephone: +371 67326719
        E-mail: pasts@iub.gov.lv
        Fax: +371 67326720
        Internet address: http://www.iub.gov.lv
    5. Date of dispatch of this notice
      2018-04-16

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Латвия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru