Advertising and marketing services - Тендеры и закупки стран мира: Хорватия
Телефон: 8-800-555-89-39
Главная страница Иностранные тендеры по странам Тендеры Хорватии

Advertising and marketing services

Поделиться
Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:

Страна: Хорватия (другие тендеры и закупки Хорватия)
Организатор тендера: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Номер конкурса: 2270994
Дата публикации: 21-10-2017
Сумма контракта: 27 088 044 (Российский рубль) Цена оригинальная: 3 000 000 (Хорватская куна)
Источник тендера: Единая система закупок Европейского союза

Кратко о нас и о том что мы публикуем

Самая полная база государственных и коммерческих тендеров (всего 50826930 тендеров + 59828 новых)
Количество источников тендеров (всего 34707 источников + 8 новых)
Победители тендеров: ежедневная рассылка, заключенные контракты, прогнозы победителей (всего 50874053 победителей и участников тендеров + 17665 новых)
Поставщики и заказчики, учавствующие в закупках
Планы закупок, заключенные контракты, имущественные торги
Закупки стран мира (всего 7630666 тендеров + 7528 новых)

  1. Section I
    1. Name and addresses
      Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
      Miramarska 22
      Zagreb
      10000
      Croatia
      Telephone: +385 16400600
      E-mail: nabava@mrrfeu.hr
      Fax: +385 16400664
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F2-0021674
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Usluge organizacije i realizacije promotivne kampanje o EU fondovima – Regionalni dani EU fondova.


        Reference number: O-C-UR-136/17
      2. Main CPV code:
        79340000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Usluge organizacije i realizacije promotivne kampanje o EU fondovima – Regionalni dani EU fondova.


      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 3 000 000.00 HRK
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        79340000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Mjesto izvršenja ugovora je u skladu s Opisom poslova koji se nalazi u Prilogu 1. Dokumentacije.


      4. Description of the procurement:

        Usluge organizacije i realizacije promotivne kampanje o EU fondovima – Regionalni dani EU fondova.


      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: U skladu s Dokumentacijom o nabavi / Weighting: U skladu s DON-om
        Cost criterion - Weighting: U skladu s DON-om
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 3 000 000.00 HRK
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: OPKK.
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        U skladu s Dokumentacijom o nabavi.


      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2017-11-24
      Local time: 11:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      HR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2017-11-24
      Local time: 11:00
      Place:

      Zagreb, Miramarska 22.


  • Section VI
  1. Information about recurrence
    This is a recurrent procurement: no
  2. Information about electronic workflows
  3. Additional information
  4. Procedures for review
    1. Review body
      Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
      Koturaška cesta 43/IV
      Zagreb
      10000
      Croatia
      Contact person: 10000
      Telephone: +385 14559930
      E-mail: dkom@dkom.hr
      Fax: +385 14559933
      Internet address: www.dkom.hr
    2. Body responsible for mediation procedures

    3. Review procedure
      Precise information on deadline(s) for review procedures:

      U skladu s Dokumentacijom o nabavi.


    4. Service from which information about the review procedure may be obtained

      U skladu s Dokumentacijom o nabavi.



  5. Date of dispatch of this notice
    2017-10-19

Источник: только для платных аккаунтов





Copyright © 2008-2018, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.


Недавно мы открыли страницы соцсетях!
Присоединяйтесь и следите за новостями:
facebook vk.com twitter instagram
Наш новый канал в Telegram https://t.me/tenderguru_ru
Политика обработки персональных данных tenderguru.ru
нашли ошибку или неточность на странице?