Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Австрии


Data-processing machines (hardware) (примерный перевод: машины для обработки данных (оборудование)) (Австрия - Тендер #4748634)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Австрия (другие тендеры и закупки Австрия)
Организатор тендера: Netz Niederösterreich GmbH
Номер конкурса: 4748634
Дата публикации: 22-03-2019
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Netz Niederösterreich GmbH
      EVN Platz
      Maria Enzersdorf
      2344
      Austria
      Telephone: +43 2236 / 200-12723
      E-mail: alexander.fuhri@evn.at
      Fax: +43 2236 / 200-82723
    2. Type of the contracting authority:
    3. Main activity:
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Rahmenvereinbarungen über die Lieferung von Notebooks, Desktops und Tablets.

        Reference number: BE-EU-V/18/030-818
      2. Main CPV code:
        30210000, 30213100, 30213300, 30213200
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Ziel ist der Abschluss von Rahmenvereinbarungen über die Lieferung von Notebooks, Desktops und Tablets für einen Zeitraum von 36 Monaten ab Vertragsabschluss.

      5. Information about lots:
        This contract is divided into lots: yes
      6. Total value of the procurement:
        Value
    2. Description
      1. Title:

        Notebooks

      2. Additional CPV code(s):
        30213100
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Ziel ist der Abschluss von Rahmenvereinbarungen über die Lieferung von Notebooks für den Zeitraum von 36 Monaten ab Vertragsabschluss.

      5. Award criteria:
      6. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Diverses Zubehör und Dienstleistungen

      7. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      8. Additional information:
      9. Title:

        Desktops

      10. Additional CPV code(s):
        30213300
      11. Place of performance:
      12. Description of the procurement:

        Ziel ist der Abschluss von Rahmenvereinbarungen über die Lieferung von Desktops für den Zeitraum von 36 Monaten ab Vertragsabschluss.

      13. Award criteria:
      14. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Diverses Zubehör und Dienstleistungen

      15. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      16. Additional information:
      17. Title:

        Tablets

      18. Additional CPV code(s):
        30213200
      19. Place of performance:
      20. Description of the procurement:

        Ziel ist der Abschluss von Rahmenvereinbarungen über die Lieferung von Tablets für den Zeitraum von 36 Monaten ab Vertragsabschluss.

      21. Award criteria:
      22. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Diverses Zubehör und Dienstleistungen

      23. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      24. Additional information:
  3. Section IV
  4. Description:
    1. Type of procedure:
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      The procurement involves the establishment of a framework agreement
    3. Information about electronic auction:
    4. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  5. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
      Notice number in the OJ S: 2018/S 153-351938
    2. Information about termination of dynamic purchasing system:
    3. Information about termination of call for competition in the form of a prior information notice:
  • Section V
    1. Lot No: 1
      Title:

      Notebooks

    2. Award of contract
      1. Date of conclusion of the contract: 2019-03-19
      2. Information about tenders:
      3. Name and address of the contractor:

      4. Information on value of the contract/lot (excluding VAT):


      5. Information about subcontracting:

        Lot No: 2
        Title:

        Desktops

      6. Award of contract
        1. Date of conclusion of the contract: 2019-03-19
        2. Information about tenders:
        3. Name and address of the contractor:

        4. Information on value of the contract/lot (excluding VAT):


        5. Information about subcontracting:

          Lot No: 3
          Title:

          Tablets

        6. Award of contract
          1. Date of conclusion of the contract: 2019-03-19
          2. Information about tenders:
          3. Name and address of the contractor:

          4. Information on value of the contract/lot (excluding VAT):


          5. Information about subcontracting:

      7. Section VI
        1. Additional information
        2. Procedures for review
          1. Review body
            Landesverwaltungsgericht Niederösterreich
            Rennbahnstraße 29
            St.Pölten
            3100
            Austria
            Telephone: +43 2742 / 90590-15570
            E-mail: post@lvwg.noel.gv.at
            Fax: +43 2742 / 90590-15540
          2. Body responsible for mediation procedures
            Niederösterreichische Schlichtungsstelle für öffentliche Aufträge – Landesamtsdirektion – Allgem. Verwaltung
            Landhausplatz 1
            St.Pölten
            3100
            Austria
            Telephone: +43 2742 / 9005-12109
            Fax: +43 2742 / 9005-13845
          3. Service from which information about the review procedure may be obtained

        3. Date of dispatch of this notice
          2019-03-19

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Австрия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru