Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Австрии


IT services: consulting, software development, Internet and support (примерный перевод: IT-услуги: консультации, разработка программного обеспечения, Интернет и техническая поддержка) (Австрия - Тендер #2713807)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Австрия (другие тендеры и закупки Австрия)
Организатор тендера: WTH Wien Ticket Holding GmbH
Номер конкурса: 2713807
Дата публикации: 20-01-2018
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      WTH Wien Ticket Holding GmbH
      Hütteldorfer Straße 2f
      Wien
      1150
      Austria
      Telephone: +431 4097609
      E-mail: kanzlei@schramm-oehler.at
      Fax: +431 4097609-30
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      www.auftrag.at
      Additional information can be obtained from Schramm Öhler Rechtsanwälte
      Bartensteingasse 2
      Wien
      1010
      Austria
      Contact person: 1010
      Telephone: +43 14097609
      E-mail: kanzlei@schramm-oehler.at
      Fax: +43 14097609-30
      Internet address(es):
      Main address: www.schramm-oehler.at

      Schramm Öhler Rechtsanwälte
      Bartensteingasse 2
      Wien
      1010
      Austria
      Contact person: 1010
      Telephone: +43 14097609
      E-mail: kanzlei@schramm-oehler.at
      Fax: +43 14097609-30
      Internet address(es):
      Main address: www.schramm-oehler.at
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Recreation, culture and religion
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        WTH Wien Ticket Holding GmbH - Rahmenvereinbarung Ticketing Software


        Reference number: WTH Wien Ticket Holding - Ticketing Software
      2. Main CPV code:
        72000000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Die AG beabsichtigt die Vergabe einer Rahmenvereinbarung mit fünf Unternehmen betreffend Ticketing-Software. Vom Leistungsgegenstand der Rahmenvereinbarung umfasst ist die Zurverfügungstellung von Ticketing-Software inklusive Wartung und Aktualisierung (Updates) der Ticketing-Software. Eingesetzt wird die Ticketing-Software-Lösung in den Tochterunternehmen der AG. Konkret handelt es sich bei den Tochterunternehmen der WTH Wien Ticket Holding GmbH um die WTS Wien Ticket Service GmbH und die WT Wien Ticket GmbH.


      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        72000000, 48000000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Wien.


      4. Description of the procurement:

        Die AG beabsichtigt die Vergabe einer Rahmenvereinbarung mit fünf Unternehmen betreffend Ticketing-Software. Vom Leistungsgegenstand der Rahmenvereinbarung umfasst ist die Zurverfügungstellung von Ticketing-Software inklusive Wartung und Aktualisierung (Updates) der Ticketing-Software. Eingesetzt wird die Ticketing-Software-Lösung in den Tochterunternehmen der AG. Konkret handelt es sich bei den Tochterunternehmen der WTH Wien Ticket Holding GmbH um die WTS Wien Ticket Service GmbH und die WT Wien Ticket GmbH.


      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 60
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Siehe Teilnahmeunterlagen.


      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Siehe Teilnahmeunterlagen.


      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Competitive procedure with negotiation
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with several operatorsEnvisaged maximum number of participants to the framework agreement: 5
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
      The contracting authority reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without conducting negotiations
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2018-02-26
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Nationale Erkennungsnummer: [L-639968-8117].


    4. Procedures for review
      1. Review body
        Verwaltungsgericht Wien
        Muthgasse 62
        Wien
        1190
        Austria
        Contact person: 1190
        Telephone: +43 1/4000/38500
        E-mail: post@vgw.wien.gv.at
        Fax: +43 1/4000/99/38529
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2018-01-18

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Австрия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru