Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Австрии


Architectural, engineering and planning services (примерный перевод: Архитектурные, инженерные и услуги по планированию) (Австрия - Тендер #2407429)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Австрия (другие тендеры и закупки Австрия)
Организатор тендера: Bundesimmobiliengesellschaft m.b.H.
Номер конкурса: 2407429
Дата публикации: 16-11-2017
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Bundesimmobiliengesellschaft m.b.H.
      Trabrennstr. 2c
      Wien
      1020
      Austria
      Telephone: +43 050244-4031
      E-mail: christine.lath@big.at
      Fax: +43 050244-4704
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      www.big.at
      Additional information can be obtained from ZT Dipl.- Ing. Andrea Hinterleitner-Sedlacek
      Ditscheinergasse 4/12
      Wien
      1030
      Austria
      Contact person: 1030
      Telephone: +43 187748-11
      E-mail: office@zt-hilei.at
      Fax: +43 187748-54
      Internet address(es):
      Main address: www.zt-hilei.at

      ZT Dipl.- Ing. Andrea Hinterleitner-Sedlacek
      Ditscheinergasse 4/12
      Wien
      1030
      Austria
      Contact person: 1030
      Telephone: +43 18774811
      E-mail: office@zt-hilei.at
      Fax: +43 18774854
      Internet address(es):
      Main address: www.zt-hilei.at
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Bundesimmobiliengesellschaft mbH
    5. Main activity:
      Other activity: Immobilienbewirtschaftung
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        1090 Wien, Mariannengasse 4-6, Medizinische Universität Wien, Campus Mariannengasse, Leistungen der Begleitenden Kontrolle.


        Reference number: 92.050/821-UBU/17
      2. Main CPV code:
        71240000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Leistungen der begleitenden Kontrolle für die Errichtung des MedUni-Campus Mariannengasse.


      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        1090 Wien, Mariannengasse 4-6.


      4. Description of the procurement:

        1090 Wien, Mariannengasse 4-6, MedUni Wien, Campus Mariannengasse – Leistungen der Begleitenden Kontrolle.


      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 90
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
        Envisaged number of candidates: 5
        Objective criteria for choosing the limited number of candidates:

        Siehe Ausschreibungsunterlagen.


      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Siehe Ausschreibungsunterlagen.


      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Siehe Ausschreibungsunterlagen.


      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Competitive procedure with negotiation
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
      Recourse to staged procedure to gradually reduce the number of solutions to be discussed or tenders to be negotiated
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2017-12-14
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Nationale Erkennungsnummer: [L-635964-7b13].


    4. Procedures for review
      1. Review body
        Bundesverwaltungsgericht
        Erdbergstraße 192 – 196
        Wien
        1030
        Austria
        Contact person: 1030
        Telephone: +43 1/60149/0
        E-mail: einlaufstelle@bvwg.gv.at
        Fax: +43 1/53109/153357
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2017-11-13

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Австрия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2024, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru